Dashboard

Questions: 30 / 723

Exam: 2023_avgust_osnovno-nivo

Exercise Number: 1

Reference Version

Дадено е множеството \( M = \{a, b, c\} \). Точен е исказот:

  • A: \(\{a\} \in M\)
  • Б: \(\{c, b, a\} \subseteq M\)
  • В: \(\emptyset \in M\)
  • Г: \(\{a, b, c\} \in M\)

Version gpt-4o

Дадено е множеството \( M = \{a, b, c\} \). Точен е исказот:

  • A: \(\{a\} \in M\)
  • Б: \(\{c, b, a\} \subseteq M\)
  • В: \(\emptyset \in M\)
  • Г: \(\{a, b, c\} \in M\)

Version gemini-2.0-flash

Дадено е множеството \( M = \{a,b,c\} \). Точен е исказот:

  • A: \( \{a\} \in M \)
  • Б: \( \{c,b,a\} \subseteq M \)
  • В: \( \emptyset \in M \)
  • Г: \( \{a,b,c\} \in M \)

Version gemini-1.5-flash

Дадено е множеството \( M = \{a, b, c\} \). Точен е исказот:

  • A: \( \{a\} \in M \)
  • Б: \( \{c, b, a\} \subseteq M \)
  • В: \( \emptyset \in M \)
  • Г: \( \{a, b, c\} \in M \)

Version claude-3-5-sonnet

Дадено е множеството \(M = \{a,b,c\}\). Точен е исказот:

  • A: \(\{a\} \in M\)
  • Б: \(\{c,b,a\} \subseteq M\)
  • В: \(\emptyset \in M\)
  • Г: \(\{a,b,c\} \in M\)

Exercise Number: 2

Reference Version

Колку природни броеви има во интервалот \([-1, 5)\)?

  • A: 4
  • Б: 5
  • В: 6
  • Г: 7

Version gpt-4o

Колку природни броеви има во интервалот \([-1, 5)\)?

  • A: 4
  • Б: 5
  • В: 6
  • Г: 7

Version gemini-2.0-flash

Колку природни броеви има во интервалот \( [-1, 5) \)?

  • A: 4
  • Б: 5
  • В: 6
  • Г: 7

Version gemini-1.5-flash

Колку природни броеви има во интервалот \( [-1, 5) \)?

  • A: 4
  • Б: 5
  • В: 6
  • Г: 7

Version claude-3-5-sonnet

Колку природни броеви има во интервалот \([-1,5]\)?

  • A: 4
  • Б: 5
  • В: 6
  • Г: 7

Exercise Number: 3

Reference Version

Нека \( a \) е најмалиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5. Нека \( b \) е најголемиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5. Колку изнесува \( a+b \)?

  • A: 1012
  • Б: 1102
  • В: 1120
  • Г: 1210

Version gpt-4o

Нека \( a \) е најмалиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5. Нека \( b \) е најголемиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5. Колку изнесува \( a+b \)?

  • A: 1012
  • Б: 1102
  • В: 1120
  • Г: 1210

Version gemini-2.0-flash

Нека \( a \) е најмалиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5. \
Нека \( b \) е најголемиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5. \
Колку изнесува \( a + b \)?

  • A: 1012
  • Б: 1102
  • В: 1120
  • Г: 1210

Version gemini-1.5-flash

Нека \( a \) е најмалиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5. \
Нека \( b \) е најголемиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5. \
Колку изнесува \( a + b \)?

  • A: 1012
  • Б: 1102
  • В: 1120
  • Г: 1210

Version claude-3-5-sonnet

Нека \(a\) е најмалиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5.
Нека \(b\) е најголемиот трицифрен број кој при делење со 7 има остаток 5.
Колку изнесува \(a+b\)?

  • A: 1012
  • Б: 1102
  • В: 1120
  • Г: 1210

Exercise Number: 4

Reference Version

Изразот \( 2^8 m^3 n^6 p : \left( 2mn^{-2}p \right) \) е еднаков на:

  • A: \( 2^7 m^2 n^8 \)
  • Б: \( 2^7 m^2 n^4 \)
  • В: \( 2^7 m^2 n^3 \)
  • Г: \( 2^4 m^3 n^{-3} \)

Version gpt-4o

Изразот \( 2^8 m^3 n^6 p : \left( 2mn^{-2}p \right) \) е еднаков на:

  • A: \( 2^7 m^2 n^8 \)
  • Б: \( 2^7 m^2 n^4 \)
  • В: \( 2^7 m^2 n^3 \)
  • Г: \( 2^4 m^3 n^{-3} \)

Version gemini-2.0-flash

Изразот \( 2^8 m^3 n^6 p : (2mn^{-2} p) \) е еднаков на:

  • A: \( 2^7 m^2 n^8 \)
  • Б: \( 2^7 m^2 n^4 \)
  • В: \( 2^7 m^2 n^3 \)
  • Г: \( 2^4 m^3 n^{-3} \)

Version gemini-1.5-flash

Изразот \( 2^8 m^3 n^6 p : (2 m n^2 p) \) е еднаков на:

  • A: \( 2^7 m^2 n^8 \)
  • Б: \( 2^7 m^2 n^4 \)
  • В: \( 2^7 m^2 n^3 \)
  • Г: \( 2^7 m^3 n^{-3} \)

Version claude-3-5-sonnet

Изразот \(2^8m^3n^6p:(2mn^{-2}p)\) е еднаков на:

  • A: \(2^7m^2n^8\)
  • Б: \(2^7m^2n^4\)
  • В: \(2^7m^2n^3\)
  • Г: \(2^4m^3n^{-3}\)

Exercise Number: 5

Reference Version

Полиномот \(-x^2 + 2x - 1\) е еквивалентен со:

  • A: \((-x-1)^2\)
  • Б: \(-(x-1)^2\)
  • В: \(-(x+1)^2\)
  • Г: \((-x+1)^2\)

Version gpt-4o

Полиномот \(-x^2 + 2x - 1\) е еквивалентен со:

  • A: \((-x-1)^2\)
  • Б: \(-(x-1)^2\)
  • В: \(-(x+1)^2\)
  • Г: \((-x+1)^2\)

Version gemini-2.0-flash

Полиномот \( -x^2 + 2x - 1 \) е еквивалентен со:

  • A: \( (-x-1)^2 \)
  • Б: \( -(x-1)^2 \)
  • В: \( -(x+1)^2 \)
  • Г: \( (-x+1)^2 \)

Version gemini-1.5-flash

Полиномот \( -x^2 + 2x - 1 \) е еквивалентен со:

  • A: \( (-x - 1)^2 \)
  • Б: \( -(x - 1)^2 \)
  • В: \( -(x + 1)^2 \)
  • Г: \( (-x + 1)^2 \)

Version claude-3-5-sonnet

Полиномот \(-x^2+2x-1\) е еквивалентен со:

  • A: \((-x-1)^2\)
  • Б: \(-(x-1)^2\)
  • В: \(-(x+1)^2\)
  • Г: \((-x+1)^2\)

Exercise Number: 6

Reference Version

Системот равенки
\[
\begin{cases}
2x + 5y = 7 \\
kx + 10y = 14
\end{cases}
\]
има бесконечно многу решенија за:

  • A: \( k \neq 2 \)
  • Б: \( k = 2 \)
  • В: \( k \neq 4 \)
  • Г: \( k = 4 \)

Version gpt-4o

Системот равенки
\[
\begin{cases}
2x + 5y = 7 \\
kx + 10y = 14
\end{cases}
\]
има бесконечно многу решенија за:

  • A: \( k \neq 2 \)
  • Б: \( k = 2 \)
  • В: \( k \neq 4 \)
  • Г: \( k = 4 \)

Version gemini-2.0-flash

Системот равенки
\[
\begin{cases}
2x + 5y = 7 \\
kx + 10y = 14
\end{cases}
\]
има бесконечно многу решенија за:

  • A: \( k \neq 2 \)
  • Б: \( k = 2 \)
  • В: \( k \neq 4 \)
  • Г: \( k = 4 \)

Version gemini-1.5-flash

Системот равенки \( \begin{cases} 2x + 5y = 7 \\ kx + 10y = 14 \end{cases} \) има бесконечно многу решенија за:

  • A: \( k \neq 2 \)
  • Б: \( k = 2 \)
  • В: \( k \neq 4 \)
  • Г: \( k = 4 \)

Version claude-3-5-sonnet

Системот равенки \[\begin{cases} 2x+5y=7 \\ kx+10y=14 \end{cases}\] има бесконечно многу решенија за:

  • A: \(k \neq 2\)
  • Б: \(k = 2\)
  • В: \(k \neq 4\)
  • Г: \(k = 4\)

Exercise Number: 7

Reference Version

Кoja од дадените равенки има едно решение \( x_1 = 2 + i \)?

  • A: \( x^2 - 4x + 3 = 0 \)
  • Б: \( x^2 + 4x + 3 = 0 \)
  • В: \( x^2 - 4x + 5 = 0 \)
  • Г: \( x^2 + 4x + 5 = 0 \)

Version gpt-4o

Кoja од дадените равенки има едно решение \( x_1 = 2 + i \)?

  • A: \( x^2 - 4x + 3 = 0 \)
  • Б: \( x^2 + 4x + 3 = 0 \)
  • В: \( x^2 - 4x + 5 = 0 \)
  • Г: \( x^2 + 4x + 5 = 0 \)

Version gemini-2.0-flash

Која од дадените равенки има едно решение \( x_1 = 2 + i \)?

  • A: \( x^2 - 4x + 3 = 0 \)
  • Б: \( x^2 + 4x + 3 = 0 \)
  • В: \( x^2 - 4x + 5 = 0 \)
  • Г: \( x^2 + 4x + 5 = 0 \)

Version gemini-1.5-flash

Која од дадените равенки има едно решение \( x_1 = 2 + i \)?

  • A: \( x^2 - 4x + 3 = 0 \)
  • Б: \( x^2 + 4x + 3 = 0 \)
  • В: \( x^2 - 4x + 5 = 0 \)
  • Г: \( x^2 + 4x + 5 = 0 \)

Version claude-3-5-sonnet

Која од дадените равенки има едно решение \(x_1 = 2 + i\)?

  • A: \(x^2 - 4x + 3 = 0\)
  • Б: \(x^2 + 4x + 3 = 0\)
  • В: \(x^2 - 4x + 5 = 0\)
  • Г: \(x^2 + 4x + 5 = 0\)

Exercise Number: 8

Reference Version

Ако \( x-y=3 \) и \( x^2 + y^2 = 5 \), тогаш \( xy \) =

  • A: \(-2\)
  • Б: \(-5\)
  • В: \(15\)
  • Г: \(25\)

Version gpt-4o

Ако \( x-y=3 \) и \( x^2 + y^2 = 5 \), тогаш \( xy \) =

  • A: \(-2\)
  • Б: \(-5\)
  • В: \(15\)
  • Г: \(25\)

Version gemini-2.0-flash

Ако \( x - y = 3 \) и \( x^2 + y^2 = 5 \), тогаш \( xy = \)

  • A: \( -2 \)
  • Б: \( -5 \)
  • В: \( 15 \)
  • Г: \( 25 \)

Version gemini-1.5-flash

Ако \( x - y = 3 \) и \( x^2 + y^2 = 5 \), тогаш \( xy = \)?

  • A: \( -2 \)
  • Б: \( -5 \)
  • В: \( 15 \)
  • Г: \( 25 \)

Version claude-3-5-sonnet

Ако \(x-y=3\) и \(x^2+y^2=5\), тогаш \(xy=\)

  • A: -2
  • Б: -5
  • В: 15
  • Г: 25

Exercise Number: 9

Reference Version

Со кој од следниве изрази може да се претстави \( b \), ако \( c = \frac{a+b}{a-b} \)?

  • A: \( b = \frac{a(c+1)}{c-1} \)
  • Б: \( b = \frac{a(c-1)}{c+1} \)
  • В: \( b = \frac{c+1}{a(c-1)} \)
  • Г: \( b = \frac{c-1}{a(c+1)} \)

Version gpt-4o

Со кој од следниве изрази може да се претстави \( b \), ако \( c = \frac{a+b}{a-b} \)?

  • A: \( b = \frac{a(c+1)}{c-1} \)
  • Б: \( b = \frac{a(c-1)}{c+1} \)
  • В: \( b = \frac{c+1}{a(c-1)} \)
  • Г: \( b = \frac{c-1}{a(c+1)} \)

Version gemini-2.0-flash

Со кој од следниве изрази може да се претстави \( b \), ако \( c = rac{a+b}{a-b} \)?

  • A: \( b = rac{a(c+1)}{c-1} \)
  • Б: \( b = rac{a(c-1)}{c+1} \)
  • В: \( b = rac{c+1}{a(c-1)} \)
  • Г: \( b = rac{c-1}{a(c+1)} \)

Version gemini-1.5-flash

Со кој од следниве изрази може да се претстави \( b \), ако \( c = \frac{a + b}{a - b} \)?

  • A: \( b = \frac{a(c + 1)}{c - 1} \)
  • Б: \( b = \frac{a(c - 1)}{c + 1} \)
  • В: \( b = \frac{c + 1}{a(c - 1)} \)
  • Г: \( b = \frac{c - 1}{a(c + 1)} \)

Version claude-3-5-sonnet

Со кој од следниве изрази може да се претстави \(b\), ако \(c = \frac{a+b}{a-b}\)?

  • A: \(b = -\frac{a(c+1)}{c-1}\)
  • Б: \(b = -\frac{a(c-1)}{c+1}\)
  • В: \(b = \frac{c+1}{a(c-1)}\)
  • Г: \(b = \frac{c-1}{a(c+1)}\)

Exercise Number: 10

Reference Version

Волуменот на една коцка е \(27m^3\). Колкава е нејзината плоштина?

  • A: \(9m^3\)
  • Б: \(18m^3\)
  • В: \(27m^3\)
  • Г: \(54m^3\)

Version gpt-4o

Волуменот на една коцка е \(27m^3\). Колкава е нејзината плоштина?

  • A: \(9m^3\)
  • Б: \(18m^3\)
  • В: \(27m^3\)
  • Г: \(54m^3\)

Version gemini-2.0-flash

Волуменот на една коцка е \(27m^3\). Колкава е нејзината плоштина?

  • A: \(9m^3\)
  • Б: \(18m^3\)
  • В: \(27m^3\)
  • Г: \(54m^3\)

Version gemini-1.5-flash

Волуменот на една коцка е \(27m^3\). Колкава е нејзината плоштина?

  • A: \(9m^3\)
  • Б: \(18m^3\)
  • В: \(27m^3\)
  • Г: \(54m^3\)

Version claude-3-5-sonnet

Волуменот на една коцка е \(27m^3\). Колкава е нејзината плоштина?

  • A: \(9m^3\)
  • Б: \(18m^3\)
  • В: \(27m^3\)
  • Г: \(54m^3\)

Exercise Number: 11

Reference Version

Ако плоштината на големиот круг на сферата е \(16\pi\), тогаш плоштината на сферата е:

  • A: \(P=4\pi\)
  • Б: \(P=64\pi\)
  • В: \(P=128\pi\)
  • Г: \(P=256\pi\)

Version gpt-4o

Ако плоштината на големиот круг на сферата е \(16\pi\), тогаш плоштината на сферата е:

  • A: \(P=4\pi\)
  • Б: \(P=64\pi\)
  • В: \(P=128\pi\)
  • Г: \(P=256\pi\)

Version gemini-2.0-flash

Ако плоштината на големиот круг на сферата е \(16 \pi\), тогаш плоштината на сферата е:

  • A: \(P=4\pi\)
  • Б: \(P=64 \pi\)
  • В: \(P=128 \pi\)
  • Г: \(P=256\pi\)

Version gemini-1.5-flash

Ако плоштината на големиот круг на сферата е \(16\pi\), тогаш плоштината на сферата е:

  • A: \(P = 4\pi\)
  • Б: \(P = 64\pi\)
  • В: \(P = 128\pi\)
  • Г: \(P = 256\pi\)

Version claude-3-5-sonnet

Ако плоштината на големиот круг на сферата е \(16π\), тогаш плоштината на сферата е:

  • A: \(P=4π\)
  • Б: \(P=64π\)
  • В: \(P=128π\)
  • Г: \(P=256π\)

Exercise Number: 12

Reference Version

Во ромб со периметар \(20 \text{cm}\) и плоштина \(20 \text{cm}^2\) е впишана кружница. Радиусот на кружницата изнесува:

  • A: \(4 \text{cm}\)
  • Б: \(8 \text{cm}\)
  • В: \(20 \text{cm}\)
  • Г: \(40 \text{cm}\)

Version gpt-4o

Во ромб со периметар \(20 \text{cm}\) и плоштина \(20 \text{cm}^2\) е впишана кружница. Радиусот на кружницата изнесува:

  • A: \(4 \text{cm}\)
  • Б: \(8 \text{cm}\)
  • В: \(20 \text{cm}\)
  • Г: \(40 \text{cm}\)

Version gemini-2.0-flash

Во ромб со периметар 20cm и плоштина \(20cm^2\) е впишана кружница. Радиусот на кружницата изнесува:

  • A: 4cm
  • Б: 8cm
  • В: 20cm
  • Г: 40cm

Version gemini-1.5-flash

Во ромб со периметар \(20cm\) и плоштина \(20cm^2\) е впишана кружница. Радиусот на кружницата изнесува:

  • A: \(4cm\)
  • Б: \(8cm\)
  • В: \(20cm\)
  • Г: \(40cm\)

Version claude-3-5-sonnet

Во ромб со периметар \(20cm\) и плоштина \(20cm^2\) е впишана кружница. Радиусот на кружницата изнесува:

  • A: \(4cm\)
  • Б: \(8cm\)
  • В: \(20cm\)
  • Г: \(40cm\)

Exercise Number: 13

Reference Version

Внатрешните агли во еден триаголник се однесуваат како \(2:4:3\). Колку степени има најмалиот агол во триаголникот?

  • A: \(30^\circ\)
  • Б: \(40^\circ\)
  • В: \(90^\circ\)
  • Г: \(120^\circ\)

Version gpt-4o

Внатрешните агли во еден триаголник се однесуваат како \(2:4:3\). Колку степени има најмалиот агол во триаголникот?

  • A: \(30^\circ\)
  • Б: \(40^\circ\)
  • В: \(90^\circ\)
  • Г: \(120^\circ\)

Version gemini-2.0-flash

Внатрешните агли во еден триаголник се однесуваат како 2:4:3. \
Колку степени има најмалиот агол во триаголникот?

  • A: \( 30^\circ \)
  • Б: \( 40^\circ \)
  • В: \( 90^\circ \)
  • Г: \( 120^\circ \)

Version gemini-1.5-flash

Внатрешните агли во еден триаголник се однесуваат како \(2:4:3\). Колку степени има најмалиот агол во триаголникот?

  • A: \(30^\circ\)
  • Б: \(40^\circ\)
  • В: \(90^\circ\)
  • Г: \(120^\circ\)

Version claude-3-5-sonnet

Внатрешните агли во еден триаголник се однесуваат како 2:4:3. Колку степени има најмалиот агол во триаголникот?

  • A: \(30°\)
  • Б: \(40°\)
  • В: \(90°\)
  • Г: \(120°\)

Exercise Number: 14

Reference Version

За колку проценти ќе се зголеми волуменот на цилиндар ако радиусот се зголеми за \(20\%\)?

  • A: \(40\%\)
  • Б: \(44\%\)
  • В: \(50\%\)
  • Г: \(400\%\)

Version gpt-4o

За колку проценти ќе се зголеми волуменот на цилиндар ако радиусот се зголеми за \(20\%\)?

  • A: \(40\%\)
  • Б: \(44\%\)
  • В: \(50\%\)
  • Г: \(400\%\)

Version gemini-2.0-flash

За колку проценти ќе се зголеми волуменот на цилиндар ако радиусот се зголеми за 20%?

  • A: \( 40\% \)
  • Б: \( 44\% \)
  • В: \( 50\% \)
  • Г: \( 400\% \)

Version gemini-1.5-flash

За колку проценти ќе се зголеми волуменот на цилиндар ако радиусот се зголеми за 20%?

  • A: \(40\%\)
  • Б: \(44\%\)
  • В: \(50\%\)
  • Г: \(400\%\)

Version claude-3-5-sonnet

За колку проценти ќе се зголеми волуменот на цилиндар ако радиусот се зголеми за 20%?

  • A: 40%
  • Б: 44%
  • В: 50%
  • Г: 400%

Exercise Number: 15

Reference Version

Ако \(\tan 2\alpha = \cot 70^\circ\), и \(0 < \alpha < 45^\circ\), тогаш големината на аголот \(\alpha\) е:

  • A: \(10^\circ\)
  • Б: \(20^\circ\)
  • В: \(30^\circ\)
  • Г: \(40^\circ\)

Version gpt-4o

Ако \(\tan 2\alpha = \cot 70^\circ\), и \(0 < \alpha < 45^\circ\), тогаш големината на аголот \(\alpha\) е:

  • A: \(10^\circ\)
  • Б: \(20^\circ\)
  • В: \(30^\circ\)
  • Г: \(40^\circ\)

Version gemini-2.0-flash

Ако \( tg \ 2a = ctg \ 70^\circ \), и \( 0 < a < 45^\circ \), тогаш големината на аголот \( a \) е:

  • A: \( 10^\circ \)
  • Б: \( 20^\circ \)
  • В: \( 30^\circ \)
  • Г: \( 40^\circ \)

Version gemini-1.5-flash

Ако \( \text{tg } 2\alpha = \text{ctg } 70^\circ \), и \( 0 < \alpha < 45^\circ \), тогаш големината на аголот \( \alpha \) е:

  • A: \(10^\circ\)
  • Б: \(20^\circ\)
  • В: \(30^\circ\)
  • Г: \(40^\circ\)

Version claude-3-5-sonnet

Ако \(\mathrm{tg}\,2\alpha = \mathrm{ctg}\,70°\), и \(0 < \alpha < 45°\), тогаш големината на аголот \(\alpha\) е:

  • A: \(10°\)
  • Б: \(20°\)
  • В: \(30°\)
  • Г: \(40°\)

Exercise Number: 16

Reference Version

A. Одреди ги сите реални броеви \( a \) за кои важи \( |a-2|<3 \).
Б. Нека \( M = \{1,3,5,7,9\} \) и \( S = \{x|x \in \mathbb{N}, x \leq 5\} \). Определи го \( (M \cap S) \times (S \setminus M) \).

Version gpt-4o

A. Одреди ги сите реални броеви \( a \) за кои важи \( |a-2|<3 \).
Б. Нека \( M = \{1,3,5,7,9\} \) и \( S = \{x|x \in \mathbb{N}, x \leq 5\} \). Определи го \( (M \cap S) \times (S \setminus M) \).

Version gemini-2.0-flash

A. Одреди ги сите реални броеви \( a \) за кои важи \( | a - 2 | < 3 \).
Б. Нека \( M = \{1,3,5,7,9\} \) и \( S = \{x | x \in N, x \leq 5 \} \). Определи го \( (M \cap S) \times (S \setminus M) \).

Version gemini-1.5-flash

А. Одреди ги сите реални броеви \( a \) за кои важи \( |a - 2| < 3 \). \
Б. Нека \( M = \{1, 3, 5, 7, 9\} \) и \( S = \{x | x \in N, x \leq 5\} \). Определи го \( (M \cap S) \times (S \setminus M) \).

Version claude-3-5-sonnet

A. Одреди ги сите реални броеви a за кои важи \(|a-2|<3\).
Одговор: \(a \in \) \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)

Б. Нека \(M=\{1,3,5,7,9\}\) и \(S=\{x|x \in \mathbb{N}, x \leq 5\}\). Определи го \((M \cap S)\times(S \setminus M)\).
Одговор: \((M \cap S)\times(S \setminus M)=\) \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)

Exercise Number: 17

Reference Version

A. Областа на дефинираност на алгебарската дробка \(\frac{2x+1}{(x-1)(x+3)}\) е \(\_\_\_\_\)
Б. Функцијата \( f(x) = (m-1)x + 3 - m \) е растечка за \( m \in \_\_\_\_ \)

Version gpt-4o

A. Областа на дефинираност на алгебарската дробка \(\frac{2x+1}{(x-1)(x+3)}\) е
Б. Функцијата \( f(x) = (m-1)x + 3 - m \) е растечка за \( m \in \)

Version gemini-2.0-flash

A. Областа на дефинираност на алгебарската дропка \(\frac{2x+1}{(x-1)(x+3)}\).
Б. Функцијата \( f(x) = (m-1)x + 3 - m \) е растечка за \( m \in \_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

А. Областа на дефинираност на алгебарската дропка \( \frac{2x + 1}{(x - 1)(x + 3)} \) е \
Б. Функцијата \( f(x) = (m - 1)x + 3 - m \) е растечка за \( m \in \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ \).

Version claude-3-5-sonnet

A. Областа на дефинираност на алгебарската дропка \[\frac{2x+1}{(x-1)(x+3)}\] е \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)

Б. Функцијата \(f(x)=(m-1)x+3-m\) е растечка за \(m \in\) \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)

Exercise Number: 18

Reference Version

А. Дадена е равенката \( 5x^2 + mx + n = 0 \). Определи ги вредностите на параметрите \( m \) и \( n \), ако се знае дека \( x_1 + x_2 = -2 \) и \( x_1 - x_2 = 6 \), при што \( x_1 \) и \( x_2 \) се решенијата на равенката.

Version gpt-4o

А. Дадена е равенката \( 5x^2 + mx + n = 0 \). Определи ги вредностите на параметрите \( m \) и \( n \), ако се знае дека \( x_1 + x_2 = -2 \) и \( x_1 - x_2 = 6 \), при што \( x_1 \) и \( x_2 \) се решенијата на равенката.

Version gemini-2.0-flash

A. Дадена е равенката \( 5x^2 + mx + n = 0 \). Определи ги вредностите на параметрите \( m \) и \( n \), ако се знае дека \( x_1 + x_2 = -2 \) и \( x_1 - x_2 = 6 \), при што \( x_1 \) и \( x_2 \) се решенијата на равенката.

Version gemini-1.5-flash

Дадена е равенката \( 5x^2 + mx + n = 0 \). Определи ги вредностите на параметрите \( m \) и \( n \), ако се знае дека \( x_1 + x_2 = -2 \) и \( x_1 - x_2 = 6 \), при што \( x_1 \) и \( x_2 \) се решенијата на равенката.

Version claude-3-5-sonnet

A. Дадена е равенката \(5x^2+mx+n=0\). Определи ги вредностите на параметрите m и n, ако се знае дека \(x_1+x_2=-2\) и \(x_1-x_2=6\), при што \(x_1\) и \(x_2\) се решенијата на равенката.

Одговор:
m= \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)
n= \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)

Exercise Number: 19

Reference Version

Нека \( ABCDEF \) е правилен шестаголник и \( S \) е пресекот на неговите дијагонали.
A. Изрази го векторот \( \overrightarrow{BS} \) со помош на векторите \( \overrightarrow{AB} = \overrightarrow{a} \) и \( \overrightarrow{BC} = \overrightarrow{b} \).
Одговор: \( \overrightarrow{BS} = \) _______________________.
Б. Колкава е плоштината на дадениот шестаголник, ако неговата страна \( a = 10 \, \text{cm} \)?
Одговор: \( P = \) ______________________ \(\text{cm}^2\)

Version gpt-4o

Нека \( ABCDEF \) е правилен шестаголник и \( S \) е пресекот на неговите дијагонали.
A. Изрази го векторот \( \overrightarrow{BS} \) со помош на векторите \( \overrightarrow{AB} = \overrightarrow{a} \) и \( \overrightarrow{BC} = \overrightarrow{b} \).
Одговор: \( \overrightarrow{BS} = \) _______________________.
Б. Колкава е плоштината на дадениот шестаголник, ако неговата страна \( a = 10 \, \text{cm} \)?
Одговор: \( P = \) ______________________ \(\text{cm}^2\)

Version gemini-2.0-flash

Нека \( ABCDEF \) е правилен шестаголник и \( S \) е пресекот на неговите дијагонали. \
A. Изрази го векторот \(\overrightarrow{BS}\) со помош на векторите \(\overrightarrow{AB} = \overrightarrow{a}\) и \(\overrightarrow{BC} = \overrightarrow{b}\).\
Одговор: \(\overrightarrow{BS} =\) \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.\
Б. Колкава е плоштината на дадениот шестаголник, ако неговата страна \( a = 10 \)cm? \
Одговор: \(P =\) \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ cm\(^2\)

Version gemini-1.5-flash

А. Изрази го векторот \(\overrightarrow{BS}\) со помош на векторите \(\overrightarrow{AB} = \vec{a}\) и \(\overrightarrow{BC} = \vec{b}\).
Б. Колкава е плоштината на дадениот шестаголник, ако неговата страна \(a = 10cm\)?

Version claude-3-5-sonnet

Нека ABCDEF е правилен шестаголник и S е пресекот на неговите дијагонали.

A. Изрази го векторот \(\vec{BS}\) со помош на векторите \(\vec{AB}=\vec{a}\) и \(\vec{BC}=\vec{b}\).

Б. Колкава е плоштината на дадениот шестаголник, ако неговата страна \(a=10\text{cm}\)?

Exercise Number: 20

Reference Version

A. Правоаголен трапез со основи \( 19 \, \text{cm} \) и \( 11 \, \text{cm} \) и поголем крак \( 17 \, \text{cm} \) ротира околу помалиот крак. Колкава е плоштината на оскиниот пресек на добиеното ротационо тело?
Одговор: ______________________ \(\text{cm}^2\)
Б. Пресметај ја вредноста на изразот \( A = \frac{\sin \frac{\alpha}{2} - 3 \operatorname{tg} (\alpha - 15^\circ)}{\sin^2 \alpha} \), ако \( \alpha = 60^\circ \).
Одговор: \( A = \) ______________________

Version gpt-4o

A. Правоаголен трапез со основи \( 19 \, \text{cm} \) и \( 11 \, \text{cm} \) и поголем крак \( 17 \, \text{cm} \) ротира околу помалиот крак. Колкава е плоштината на оскиниот пресек на добиеното ротационо тело?
Одговор: ______________________ \(\text{cm}^2\)
Б. Пресметај ја вредноста на изразот \( A = \frac{\sin \frac{\alpha}{2} - 3 \tg (\alpha - 15^\circ)}{\sin^2 \alpha} \), ако \( \alpha = 60^\circ \).
Одговор: \( A = \) ______________________

Version gemini-2.0-flash

А. Правоаголен трапез со основи 19cm и 11cm и поголем крак 17cm ротира околу помалиот крак. Колкава е плоштината на оскиниот пресек на добиеното ротационо тело? \
Одговор: \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ cm\(^2\)
Б. Пресметај ја вредноста на изразот \[ A = \frac{\sin \frac{\alpha}{2} - 3\tan (\alpha - 15^\circ)}{\sin^2 \alpha} \], ако \( \alpha = 60^\circ \). \
Одговор: \(A =\) \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_

Version gemini-1.5-flash

А.Правоаголен трапез со основи \(19cm\) и \(11cm\) и поголем крак \(17cm\) ротира околу помалиот крак. Колкава е плоштината на оскиниот пресек на добиеното ротационо тело?
Б. Пресметај ја вредноста на изразот \(A = \frac{\sin{\alpha} - 3\text{tg}(\alpha - 15^\circ)}{2\sin^2{\alpha}}\), ако \(\alpha = 60^\circ\).

Version claude-3-5-sonnet

A. Правоаголен трапез со основи 19cm и 11cm и поголем крак 17cm ротира околу помалиот крак. Колкава е плоштината на оскиниот пресек на добиеното ротационо тело?

Б. Пресметај ја вредноста на изразот \[A=\frac{\sin \frac{\alpha}{2}-3\text{tg}(\alpha-15°)}{\sin^2 \alpha}\], ако \(\alpha=60°\).

Exercise Number: 21

Reference Version

Дадени се исказите \( p: \frac{2}{3} + 2: \frac{6}{5} = 2 \frac{1}{3} \) и \( q: \) бројот нула не е цел број.
A. Одреди ја вистинитосната вредност на исказите \( p \) и \( q \).
Б. Одреди ја вистинитосната вредност на исказаната формула \( F = (q \land \neg p) \Leftrightarrow q \).

Version gpt-4o

Дадени се исказите \( p: \frac{2}{3} + 2: \frac{6}{5} = 2 \frac{1}{3} \) и \( q: \) бројот нула не е цел број.
A. Одреди ја вистинитосната вредност на исказите \( p \) и \( q \).
Б. Одреди ја вистинитосната вредност на исказаната формула \( F = (q \land \neg p) \Leftrightarrow q \).

Version gemini-2.0-flash

Дадени се исказите \( p: \frac{2}{3} + 2: \frac{6}{5} = 2 \frac{1}{3} \) и \( q \): бројот нула не е цел број.
A. Определи ја вистинитосната вредност на исказите \( p \) и \( q \). \
Б. Определи ја вистинитосната вредност на исказната формула \( F = (q \land \lnot p) \Leftrightarrow q \).

Version gemini-1.5-flash

Дадени се исказите \( p: \frac{2}{3} + 2 = \frac{6}{5} = 2 \frac{1}{3} \) и \( q: \) бројот нула не е цел број. \
A. Определи ја вистинитосната вредност на исказите \( p \) и \( q \). \
Б. Определи ја вистинитосната вредност на исказната формула \( F = (q \land \neg p) \iff q \).

Version claude-3-5-sonnet

Дадени се исказите \(p: \frac{2}{3}+2 : \frac{6}{5}=2\frac{1}{3}\) и \(q\): бројот нула не е цел број.

A. Определи ја вистинитосната вредност на исказите \(p\) и \(q\).

Б. Определи ја вистинитосната вредност на исказната формула \(F=(q \wedge \neg p) \Leftrightarrow q\).

Exercise Number: 22

Reference Version

Нека \( z_1 = 2 - i \) и \( z_2 = 1 + i \). Одреди го модулот на комплексниот број \(\frac{z_1 + z_2 + 1}{z_1 - z_2 + i}\).

Version gpt-4o

Нека \( z_1 = 2 - i \) и \( z_2 = 1 + i \). Одреди го модулот на комплексниот број \(\frac{z_1 + z_2 + 1}{z_1 - z_2 + i}\).

Version gemini-2.0-flash

Нека \( z_1 = 2 - i \) и \( z_2 = 1 + i \). \
Определи го модулот на комплексниот број \[ rac{z_1 + z_2 + 1}{z_1 - z_2 + i} \].

Version gemini-1.5-flash

Нека \( z_1 = 2 - i \) и \( z_2 = 1 + i \). Определи го модулот на комплексниот број \( \frac{z_1 + z_2 + 1}{z_1 - z_2 + i} \).

Version claude-3-5-sonnet

Нека \(z_1 = 2-i\) и \(z_2 = 1+i\). Определи го модулот на комплексниот број \[\frac{z_1 + z_2 + 1}{z_1 - z_2 + i}\]

Exercise Number: 23

Reference Version

Упрости го изразот

\[
\frac{9a}{(3-a)^2} - 1 : \left( \frac{a}{a-3} + \frac{12a^2 - 9a}{27-a^3} + \frac{9}{a^2 + 3a + 9} \right), \quad \text{ако } x \neq 3.
\]

Version gpt-4o

Упрости го изразот

\[
\frac{9a}{(3-a)^2} : \left( \frac{a}{a-3} + \frac{12a^2 - 9a}{27-a^3} + \frac{9}{a^2 + 3a + 9} \right), \quad \text{ако } x \neq 3.
\]

Version gemini-2.0-flash

Упрости го изразот \[ \frac{9a}{(3-a)^2} - 1 : \left(\frac{a}{a-3} + \frac{12a^2 - 9a}{27-a^3} + \frac{9}{a^2 + 3a + 9}\right) \], ако \( x \neq 3 \).

Version gemini-1.5-flash

Упрости го изразот \( \frac{9a}{(3-a)^2} - 1 : \left( \frac{a}{a-3} + \frac{12a^2 - 9a}{27 - a^3} + \frac{9}{a^2 + 3a + 9} \right) \), ако \( x \neq 3 \).

Version claude-3-5-sonnet

Упрости го изразот
\[\frac{9a}{(3-a)^2} - 1: \left(\frac{a}{a-3} + \frac{12a^2-9a}{27-a^3} + \frac{9}{a^2+3a+9}\right)\], ако \(x \neq 3\).

Exercise Number: 24

Reference Version

Реши ја неравенката \( \frac{9x + 7}{2} - \left( x - \frac{x - 2}{7} \right) < 3 \). Коj е наjголемиот цел броj што ја задоволува неравенката?

Version gpt-4o

Реши ја неравенката \( \frac{9x + 7}{2} - \left( x - \frac{x - 2}{7} \right) < 3 \). Коj е наjголемиот цел броj што ја задоволува неравенката?

Version gemini-2.0-flash

Реши ја неравенката \(\frac{9x+7}{2} - (x - \frac{x-2}{7}) < 3\). \
Кој е најголемиот цел број што ја задоволува неравенката?

Version gemini-1.5-flash

Реши ја неравенката \( \frac{9x + 7}{2} - (x - \frac{x - 2}{7}) < 3 \). \
Кој е најголемиот цел број што ја задоволува неравенката?

Version claude-3-5-sonnet

Реши ја неравенката \[\frac{9x+7}{2} - \left(x-\frac{x-2}{7}\right) < 3.\]
Кој е најголемиот цел број што ја задоволува неравенката?

Exercise Number: 25

Reference Version

Едно лице вложило сума од 12000 денари во две различни банки. Годишната каматна стапка во првата банка е \(9\%\), а во втората банка е \(11\%\). По колку пари вложило лицето во секоја од банките, ако за една година тоа добило камата од 1180 денари?

Version gpt-4o

Едно лице вложило сума од 12000 денари во две различни банки. Годишната каматна стапка во првата банка е \(9\%\), а во втората банка е \(11\%\). По колку пари вложило лицето во секоја од банките, ако за една година тоа добило камата од 1180 денари?

Version gemini-2.0-flash

Едно лице вложило сума од 12000 денари во две различни банки. \
Годишната каматна стапка во првата банка е 9%, а во втората банка е 11%. \
По колку пари вложило лицето во секоја од банките, ако за една година тоа добило камата од 1180 денари?

Version gemini-1.5-flash

Едно лице вложило сума од \( 12000 \) денари во две различни банки. Годишната каматна стапка во првата банка е \( 9\% \), а во втората банка е \( 11\% \). По колку пари вложило лицето во секоја од банките, ако за една година тоа добило камата од \( 1180 \) денари?

Version claude-3-5-sonnet

Едно лице вложило сума од 12000 денари во две различни банки. Годишната каматна станка во првата банка е \(9\%\), а во втората банка е \(11\%\). По колку пари вложило лицето во секоја од банките, ако за една година тоа добило камата од 1180 денари?

Exercise Number: 26

Reference Version

Дадена е линеарната функција \( f(x) = (m^2 - 4)x - 3m \). Определи ја вредноста на параметарот \( m \), така што:
A. бројот еден да биде нула на функцијата.
Б. графикот на функцијата да минува низ точката \( M(0,3) \).
В. графикот на функцијата да биде паралелен со графикот на функцијата \( g(x)=2 \).
Г. скицирај го графикот на функцијата \( f(x) \), за \( m = -1 \).

Version gpt-4o

Дадена е линеарната функција \( f(x) = (m^2 - 4)x - 3m \). Определи ја вредноста на параметарот \( m \), така што:
A. бројот еден да биде нула на функцијата.
Б. графикот на функцијата да минува низ точката \( M(0,3) \).
В. графикот на функцијата да биде паралелен со графикот на функцијата \( g(x)=2 \).
Г. скицирај го графикот на функцијата \( f(x) \), за \( m = -1 \).

Version gemini-2.0-flash

Дадена е линеарната функција \( f(x) = (m^2 - 4)x - 3m \). Определи ја вредноста на параметарот \( m \), така што: \
А. бројот еден да биде нула на функцијата. \
Б. графикот на функцијата да минува низ точката \( M(0,3) \). \
В. графикот на функцијата да биде паралелен со графикот на функцијата \( g(x) = 2 \). \
Г. скицирај го графикот на функцијата \( f(x) \), за \( m = -1 \).

Version gemini-1.5-flash

Дадена е линеарната функција \( f(x) = (m^2 - 4)x - 3m \). Определи ја вредноста на параметрот \( m \), така што: \
А. бројот еден да биде нула на функцијата. \
Б. графикот на функцијата да минува низ точката \( M(0, 3) \). \
В. графикот на функцијата да биде паралелен со графикот на функцијата \( g(x) = 2 \). \
Г. скицирај го графикот на функцијата \( f(x) \), за \( m = -1 \).

Version claude-3-5-sonnet

Дадена е линеарната функција \(f(x)=(m^2-4)x-3m\). Определи ја вредноста на параметарот \(m\), така што:

A. бројот еден да биде нула на функцијата.

Б. графикот на функцијата да минува низ точката \(M(0,3)\).

В. графикот на функцијата да биде паралелен со графикот на функцијата \(g(x)=2\).

Г. скицирај го графикот на функцијата \(f(x)\), за \(m=-1\).

Exercise Number: 27

Reference Version

Даден е конус со радиус на основата \(6 \, \text{dm}\) и висина \(80 \, \text{cm}\).
A. Пресметај ја плоштината на конусот.
Б. Пресметај го волуменот на конусот.

Version gpt-4o

Даден е конус со радиус на основата \(6 \, \text{dm}\) и висина \(80 \, \text{cm}\).
A. Пресметај ја плоштината на конусот.
Б. Пресметај го волуменот на конусот.

Version gemini-2.0-flash

Даден е конус со радиус на основата \( 6dm \) и висина \( 80cm \). \
A. Пресметај ја плоштината на конусот. \
Б. Пресметај го волуменот на конусот.

Version gemini-1.5-flash

Даден е конус со радиус на основата 6dm и висина 80cm. \
А. Пресметај ја плоштината на конусот. \
Б. Пресметај го волуменот на конусот.

Version claude-3-5-sonnet

Даден е конус со радиус на основата \(6\text{dm}\) и висина \(80\text{cm}\).

A. Пресметај ја плоштината на конусот.
Б. Пресметај го волуменот на конусот.

Exercise Number: 28

Reference Version

Еден паралелен пресек ја дели висината на пирамидата во однос \(3:2\), сметано од основата на пирамидата. Плоштината на паралелниот пресек е за 21 помала од плоштината на основата на пирамидата. Пресметај ја плоштината на основата на пирамидата.

Version gpt-4o

Еден паралелен пресек ја дели висината на пирамидата во однос \(3:2\), сметано од основата на пирамидата. Плоштината на паралелниот пресек е за 21 помала од плоштината на основата на пирамидата. Пресметај ја плоштината на основата на пирамидата.

Version gemini-2.0-flash

Еден паралелен пресек ја дели висината на пирамидата во однос 3:2, сметано од основата на пирамидата. Плоштината на паралелниот пресек е за 21 помала од плоштината на основата на пирамидата. \
Пресметај ја плоштината на основата на пирамидата.

Version gemini-1.5-flash

Еден паралелен пресек ја дели висината на пирамидата во однос \(3:2\), сметано од основата на пирамидата. Плоштината на паралелниот пресек е за 21 помала од плоштината на основата на пирамидата. Пресметај ја плоштината на основата на пирамидата.

Version claude-3-5-sonnet

Еден паралелен пресек ја дели висината на пирамидата во однос \(3:2\), сметано од основата на пирамидата. Плоштината на паралелниот пресек е за 21 помала од плоштината на основата на пирамидата. Пресметај ја плоштината на основата на пирамидата.

Exercise Number: 29

Reference Version

Даден е рамнокрак триаголник чиишто агол при основата е \(45^\circ\), а неговата плоштина е \(18 \text{cm}^2\). Во триаголникот е впишан квадрат, така што една негова страна лежи на основата на триаголникот. Одреди ја плоштината на квадратот. Направи скица на која ќе ги означиш сите елементи користени во пресметките.

Version gpt-4o

Даден е рамнокрак триаголник чиишто агол при основата е \(45^\circ\), а неговата плоштина е \(18 \text{cm}^2\). Во триаголникот е впишан квадрат, така што една негова страна лежи на основата на триаголникот. Одреди ја плоштината на квадратот. Направи скица на која ќе ги означиш сите елементи користени во пресметките.

Version gemini-2.0-flash

Даден е рамнокрак триаголник чијшто агол при основата е \( 45^\circ \), а неговата плоштина е \( 18\text{cm}^2 \). Во триаголникот е впишан квадрат, така што една негова страна лежи на основата на триаголникот.
Одреди ја плоштината на квадратот. Направи скица на која ќе ги означиш сите елементи користени во пресметките.

Version gemini-1.5-flash

Даден е рамнокрак триаголник чијшто агол при основата е \(45^\circ\), а неговата плоштина е \(18cm^2\). Во триаголникот е впишан квадрат, така што една негова страна лежи на основата на триаголникот. Одреди ја плоштината на квадратот. Направи скица на која ќе ги означиш сите елементи користени во пресметките.

Version claude-3-5-sonnet

Даден е рамнокрак триаголник чијшто агол при основата е \(45°\), а неговата плоштина е \(18cm^2\). Во триаголникот е впишан квадрат, така што една негова страна лежи на основата на триаголникот.
Одреди ја плоштината на квадратот. Направи скица на која ќе ги означиш сите елементи користени во пресметките.

Exercise Number: 30

Reference Version

Докажи го идентитетот: \( \sin^3 \alpha (1 + \operatorname{ctg} \alpha) + \cos^3 \alpha (1 + \operatorname{tg} \alpha) = \sin \alpha + \cos \alpha \).

Version gpt-4o

Докажи го идентитетот: \( \sin^3 \alpha (1 + \operatorname{ctg} \alpha) + \cos^3 \alpha (1 + \tg \alpha) = \sin \alpha + \cos \alpha \).

Version gemini-2.0-flash

Докажи го идентитетот: \[ \sin^3 \alpha (1 + \cot \alpha) + \cos^3 \alpha (1 + \tan \alpha) = \sin \alpha + \cos \alpha. \]

Version gemini-1.5-flash

Докажи го идентитетот: \( \sin^3 a (1 + \ctg a) + \cos^3 a (1 + \tg a) = \sin a + \cos a \).

Version claude-3-5-sonnet

Докажи го идентитетот: \[\sin^2 \alpha(1 + \ctg \alpha) + \cos^2 \alpha(1 + \tg \alpha) = \sin \alpha + \cos \alpha\]