Dashboard

Questions: 40 / 723

Exam: 2019_juni_osnovno-nivo

Exercise Number: 1

Reference Version

Со кој од следниве записи е претставено множеството од сите природни броеви помали од 9?

  • A: \( (1,9] \)
  • Б: \( \{ x | x \in \mathbb{N}, x < 9 \} \)
  • В: \( (1,9) \)
  • Г: \( \{ n | n \in \mathbb{R}, n < 9 \} \)

Version gpt-4o

Со кој од следниве записи е претставено множеството од сите природни броеви помали од 9?

  • A: \( (1,9] \)
  • Б: \( \{ x | x \in \mathbb{N}, x < 9 \} \)
  • В: \( (1,9) \)
  • Г: \( \{ n | n \in \mathbb{R}, n < 9 \} \)

Version gemini-2.0-flash

Со кој од следниве записи е претставено множеството од сите природни броеви помали од 9?

  • A: \( (1,9] \)
  • Б: \( \{x | x \in \mathbb{N}, x < 9 \} \)
  • В: \( (1,9) \)
  • Г: \( \{ n | n \in \mathbb{R}, n < 9 \} \)

Version gemini-1.5-flash

Со кој од следниве записи е претставено множеството од сите природни броеви помали од 9?

  • A: \( (1,9] \)
  • Б: \( \{x|x \in N, x < 9\} \)
  • В: \( (1,9) \)
  • Г: \( \{n|n \in R, n < 9\} \)

Version claude-3-5-sonnet

Со кој од следниве записи е претставено множеството од сите природни броеви помали од 9?

  • A: \( (1,9] \)
  • Б: \( \{x|x∈ℕ, x<9\} \)
  • В: \( (1,9) \)
  • Г: \( \{n|n∈ℝ, n<9\} \)

Exercise Number: 2

Reference Version

За која вредност на цифрата \( x \) бројот \( \overline{65321x} \) е делив со 6?

  • A: 6
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 3

Version gpt-4o

За која вредност на цифрата \( x \) бројот \( 65321x \) е делив со 6?

  • A: 6
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 3

Version gemini-2.0-flash

За која вредност на цифрата \( x \) бројот \( \overline{65321x} \) е делив со 6?

  • A: 6
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 3

Version gemini-1.5-flash

За која вредност на цифрата \( x \) бројот \( \underline{65321x} \) е делив со 6?

  • A: 6
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 3

Version claude-3-5-sonnet

За која вредност на цифрата \(x\) бројот \(65321x\) е делив со 6?

  • A: 6
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 3

Exercise Number: 3

Reference Version

Одредена сума пари е поделена помеѓу три лица, така што првото лице добило \(\frac{1}{4}\) од вкупната сума, второто добило \(\frac{1}{6}\) од преостаната сума пари, а третото 120 денари. Вкупната сума пари изнесувала:

  • A: 216 денари
  • Б: 208 денари
  • В: 200 денари
  • Г: 192 денари

Version gpt-4o

Одредена сума пари е поделена помеѓу три лица, така што првото лице добило \(\frac{1}{4}\) од вкупната сума, второто добило \(\frac{1}{6}\) од преостаната сума пари, а третото 120 денари. Вкупната сума пари изнесувала:

  • A: 216 денари
  • Б: 208 денари
  • В: 200 денари
  • Г: 192 денари

Version gemini-2.0-flash

Одредена сума пари е поделена помеѓу три лица, така што првото лице добило \(\frac{1}{4}\) од вкупната сума, второто добило \(\frac{1}{6}\) од преостаната сума пари, а третото 120 денари. Вкупната сума пари изнесувала:

  • A: 216 денари
  • Б: 208 денари
  • В: 200 денари
  • Г: 192 денари

Version gemini-1.5-flash

Одредена сума пари е поделена помеѓу три лица, така што првото лице добило \( \frac{1}{4} \) од вкупната сума, второто добило \( \frac{1}{6} \) од преостаната сума пари, а третото 120 денари. Вкупната сума пари изнесувала:

  • A: 216 денари
  • Б: 208 денари
  • В: 200 денари
  • Г: 192 денари

Version claude-3-5-sonnet

Одредена сума пари е поделена помеѓу три лица, така што првото лице добило \(\frac{1}{4}\) од вкупната сума, второто добило \(\frac{1}{6}\) од преостаната сума пари, а третото 120 денари. Вкупната сума пари изнесувала:

  • A: 216 денари
  • Б: 208 денари
  • В: 200 денари
  • Г: 192 денари

Exercise Number: 4

Reference Version

За која вредност на параметарот \( k \) равенката \( x^2 - 6x - k + 1 \) има двоен корен?

  • A: \( k = 1 \)
  • Б: \( k = -1 \)
  • В: \( k = 8 \)
  • Г: \( k = -8 \)

Version gpt-4o

За која вредност на параметарот \( k \) равенката \( x^2 - 6x - k + 1 \) има двоен корен?

  • A: \( k = 1 \)
  • Б: \( k = -1 \)
  • В: \( k = 8 \)
  • Г: \( k = -8 \)

Version gemini-2.0-flash

За која вредност на параметарот \( k \) равенката \( x^2 - 6x - k + 1 \) има двоен корен?

  • A: \( k = 1 \)
  • Б: \( k = -1 \)
  • В: \( k = 8 \)
  • Г: \( k = -8 \)

Version gemini-1.5-flash

За која вредност на параметарот \( k \) равенката \( x^2 - 6x - k + 1 \) има двоен корен?

  • A: \( k = 1 \)
  • Б: \( k = -1 \)
  • В: \( k = 8 \)
  • Г: \( k = -8 \)

Version claude-3-5-sonnet

За која вредност на параметарот \(k\) равенката \(x^2-6x-k+1\) има двоен корен?

  • A: \(k=1\)
  • Б: \(k=-1\)
  • В: \(k=8\)
  • Г: \(k=-8\)

Exercise Number: 5

Reference Version

Ако \(\sqrt{a} = 4\), тогаш вредноста на изразот \(\frac{{(2 - \sqrt{a})^2}}{a}\) е еднаква на:

  • A: \(-2\)
  • Б: \(0\)
  • В: \(\frac{1}{4}\)
  • Г: \(4\)

Version gpt-4o

Ако \(\sqrt{a} = 4\), тогаш вредноста на изразот \(\frac{{(2 - \sqrt{a})^2}}{a}\) е еднаква на:

  • A: \(-2\)
  • Б: \(0\)
  • В: \(\frac{1}{4}\)
  • Г: \(4\)

Version gemini-2.0-flash

Ако \(\sqrt{a} = 4\), тогаш вредноста на изразот \(\frac{(2-\sqrt{a})^2}{a}\) е еднаква на:

  • A: -2
  • Б: 0
  • В: \(\frac{1}{4}\)
  • Г: 4

Version gemini-1.5-flash

Ако \( \sqrt{a} = 4 \), тогаш вредноста на изразот \( \frac{(2 - \sqrt{a})^2}{a} \) е еднаква на:

  • A: \( -2 \)
  • Б: \( 0 \)
  • В: \( \frac{1}{4} \)
  • Г: \( 4 \)

Version claude-3-5-sonnet

Ако \(\sqrt{a} = 4\), тогаш вредноста на изразот \(\frac{(2-\sqrt{a})^2}{a}\) е еднаква на:

  • A: -2
  • Б: 0
  • В: \(\frac{1}{4}\)
  • Г: 4

Exercise Number: 6

Reference Version

Множеството решенија на системот неравенки \(\begin{cases} -2x \geq 0 \\ 3 - x > 0 \end{cases}\) е:

  • A: \([2, 3)\)
  • Б: \((-\infty, 2]\)
  • В: \((-\infty, 0]\)
  • Г: \([0, 3)\)

Version gpt-4o

Множеството решенија на системот неравенки \(\begin{cases} -2x \geq 0 \\ 3 - x > 0 \end{cases}\) е:

  • A: \([2, 3)\)
  • Б: \((-\infty, 2]\)
  • В: \((-\infty, 0]\)
  • Г: \([0, 3)\)

Version gemini-2.0-flash

Множеството решенија на системот неравенки \[
\begin{cases}
-2x \geq 0 \\
3-x>0
\end{cases}
\] e:

  • A: [2,3)
  • Б: \((-\infty,2]\)
  • В: \((-\infty,0]\)
  • Г: [0,3)

Version gemini-1.5-flash

Множеството решенија на системот неравенки \( \begin{cases} -2x \geq 0 \\ 3 - x > 0 \end{cases} \) е:

  • A: \( [2, 3) \)
  • Б: \( (-\infty, 2] \)
  • В: \( (-\infty, 0] \)
  • Г: \( [0, 3) \)

Version claude-3-5-sonnet

Множеството решенија на системот неравенки \[\begin{cases} -2x \geq 0 \\ 3-x > 0 \end{cases}\] е:

  • A: [2,3)
  • Б: (-∞,2]
  • В: (-∞,0]
  • Г: [0,3)

Exercise Number: 7

Reference Version

Коe од дадените неравенства е точно?

  • A: \((-2)^3 > (-2)^4\)
  • Б: \(\left(-\frac{1}{2}\right)^3 > (-2)^{-2}\)
  • В: \(\left(\frac{1}{2}\right)^2 < \left(\frac{1}{2}\right)^3\)
  • Г: \(\left(\frac{1}{2}\right)^2 < \left(\frac{1}{2}\right)^{-2}\)

Version gpt-4o

Коe од дадените неравенства е точно?

  • A: \((-2)^3 > (-2)^4\)
  • Б: \(\left(-\frac{1}{2}\right)^3 > (-2)^{-2}\)
  • В: \left(\frac{1}{2}\right)^2 < \left(\frac{1}{2}\right)^3\)
  • Г: \left(\frac{1}{2}\right)^2 < \left(\frac{1}{2}\right)^{-2}\)

Version gemini-2.0-flash

Кое од дадените неравенства е точно?

  • A: \((-2)^3 > (-2)^4\)
  • Б: \(\left(-\frac{1}{2}\right)^3 > (-2)^{-2}\)
  • В: \(\left(\frac{1}{2}\right)^2 < \left(\frac{1}{2}\right)^3\)
  • Г: \(\left(\frac{1}{2}\right)^2 < \left(\frac{1}{2}\right)^{-2}\)

Version gemini-1.5-flash

Кое од дадените неравенства е точно?

  • A: \( (-2)^3 > (-2)^4 \)
  • Б: \( (-\frac{1}{2})^3 > (-2)^{-2} \)
  • В: \( (\frac{1}{2})^2 < (\frac{1}{2})^3 \)
  • Г: \( (\frac{1}{2})^2 < (\frac{1}{2})^{-2} \)

Version claude-3-5-sonnet

Кое од дадените неравенства е точно?

  • A: \((-2)^3 > (-2)^4\)
  • Б: \((-\frac{1}{2})^3 > (-2)^{-2}\)
  • В: \((\frac{1}{2})^2 < (\frac{1}{2})^3\)
  • Г: \((\frac{1}{2})^2 < (\frac{1}{2})^{-2}\)

Exercise Number: 8

Reference Version

Аголот што ќе го опише големата стрелка на часовникот за 5 минути изнесува:

  • A: \(5^\circ\)
  • Б: \(10^\circ\)
  • В: \(30^\circ\)
  • Г: \(36^\circ\)

Version gpt-4o

Аголот што ќе го опише големата стрелка на часовникот за 5 минути изнесува:

  • A: \(5^\circ\)
  • Б: \(10^\circ\)
  • В: \(30^\circ\)
  • Г: \(36^\circ\)

Version gemini-2.0-flash

Аголот што ќе го опише големата стрелка на часовникот за 5 минути изнесува:

  • A: \(5^\circ\)
  • Б: \(10^\circ\)
  • В: \(30^\circ\)
  • Г: \(36^\circ\)

Version gemini-1.5-flash

Аголот што ќе го опише големата стрелка на часовникот за 5 минути изнесува:

  • A: \( 5^\circ \)
  • Б: \( 10^\circ \)
  • В: \( 30^\circ \)
  • Г: \( 36^\circ \)

Version claude-3-5-sonnet

Аголот што ќе го опише големата стрелка на часовникот за 5 минути изнесува:

  • A:
  • Б: 10°
  • В: 30°
  • Г: 36°

Exercise Number: 9

Reference Version

Ако во квадрат плоштините на три вида со заедничко теме се \( 8 \, cm^2 \), \( 14 \, cm^2 \) и \( 28 \, cm^2 \), тогаш неговиот волумен е:

  • A: \( 14 \, cm^3 \)
  • Б: \( 28 \, cm^3 \)
  • В: \( 56 \, cm^3 \)
  • Г: \( 112 \, cm^3 \)

Version gpt-4o

Ако во квадрат плоштините на три вида со заедничко теме се \( 8 \, cm^2 \), \( 14 \, cm^2 \) и \( 28 \, cm^2 \), тогаш неговиот волумен е:

  • A: \( 14 \, cm^3 \)
  • Б: \( 28 \, cm^3 \)
  • В: \( 56 \, cm^3 \)
  • Г: \( 112 \, cm^3 \)

Version gemini-2.0-flash

Ако во квадар плоштините на три ѕида со заедничко теме се \( 8 cm^2 \), \( 14 cm^2 \) и \( 28 cm^2 \), тогаш неговиот волумен е:

  • A: \( 14 cm^3 \)
  • Б: \( 28 cm^3 \)
  • В: \( 56 cm^3 \)
  • Г: \( 112 cm^3 \)

Version gemini-1.5-flash

Ако во квадар плоштините на три ѕида со заедничко теме се \( 8 \text{ cm}^2 \), \( 14 \text{ cm}^2 \) и \( 28 \text{ cm}^2 \), тогаш неговиот волумен е:

  • A: \( 14 \text{ cm}^3 \)
  • Б: \( 28 \text{ cm}^3 \)
  • В: \( 56 \text{ cm}^3 \)
  • Г: \( 112 \text{ cm}^3 \)

Version claude-3-5-sonnet

Ако во квадар плоштините на три ѕида со заедничко теме се \(8 \text{ cm}^2\), \(14 \text{ cm}^2\) и \(28 \text{ cm}^2\), тогаш неговиот волумен е:

  • A: \(14 \text{ cm}^3\)
  • Б: \(28 \text{ cm}^3\)
  • В: \(56 \text{ cm}^3\)
  • Г: \(112 \text{ cm}^3\)

Exercise Number: 10

Reference Version

Кoja од наведените геометриски фигури е обвивка на конус?

  • A: Полукруг
  • Б: Кружен исечок
  • В: Кружен отсечок
  • Г: Кружен прстен

Version gpt-4o

Кoja од наведените геометриски фигури е обвивка на конус?

  • A: Полукруг
  • Б: Кружен исечок
  • В: Кружен отсечок
  • Г: Кружен прстен

Version gemini-2.0-flash

Која од наведените геометриски фигури е обвивка на конус?

  • A: Полукруг
  • Б: Кружен исечок
  • В: Кружен отсечок
  • Г: Кружен прстен

Version gemini-1.5-flash

Која од наведените геометриски фигури е обвивка на конус?

  • A: Полукруг
  • Б: Кружен исечок
  • В: Кружен отсечок
  • Г: Кружен прстен

Version claude-3-5-sonnet

Која од наведените геометриски фигури е обвивка на конус?

  • A: Полукруг
  • Б: Кружен исечок
  • В: Кружен отсечок
  • Г: Кружен прстен

Exercise Number: 11

Reference Version

Периметарот на еден триаголник е \( 132 \, cm \), а радиусот на впишаната кружница е \( 2 \, cm \). Колку изнесува плоштината на дадениот триаголник?

  • A: \( 33 \, cm^2 \)
  • Б: \( 66 \, cm^2 \)
  • В: \( 132 \, cm^2 \)
  • Г: \( 264 \, cm^2 \)

Version gpt-4o

Периметарот на еден триаголник е \( 132 \, cm \), а радиусот на впишаната кружница е \( 2 \, cm \). Колку изнесува плоштината на дадениот триаголник?

  • A: \( 33 \, cm^2 \)
  • Б: \( 66 \, cm^2 \)
  • В: \( 132 \, cm^2 \)
  • Г: \( 264 \, cm^2 \)

Version gemini-2.0-flash

Периметарот на еден триаголник е \( 132 cm \), а радиусот на впишаната кружница е \( 2 cm \). \
Колку изнесува плоштината на дадениот триаголник?

  • A: \( 33 cm^2 \)
  • Б: \( 66 cm^2 \)
  • В: \( 132 cm^2 \)
  • Г: \( 264 cm^2 \)

Version gemini-1.5-flash

Периметарот на еден триаголник е \( 132 \text{ cm} \), а радиусот на впишаната кужница е \( 2 \text{ cm} \). Колку изнесува плоштината на дадениот триаголник?

  • A: \( 33 \text{ cm}^2 \)
  • Б: \( 66 \text{ cm}^2 \)
  • В: \( 132 \text{ cm}^2 \)
  • Г: \( 264 \text{ cm}^2 \)

Version claude-3-5-sonnet

Периметарот на еден триаголник е \(132 \text{ cm}\), а радиусот на впишаната кружница е \(2 \text{ cm}\). Колку изнесува плоштината на дадениот триаголник?

  • A: \(33 \text{ cm}^2\)
  • Б: \(66 \text{ cm}^2\)
  • В: \(132 \text{ cm}^2\)
  • Г: \(264 \text{ cm}^2\)

Exercise Number: 12

Reference Version

Равенката на правата \( y = -\frac{1}{2}x + \frac{3}{2} \) е запишана во:

  • A: општ вид.
  • Б: сегментен вид.
  • В: експлицитен вид.
  • Г: параметарски вид.

Version gpt-4o

Равенката на правата \( y = -\frac{1}{2}x + \frac{3}{2} \) е запишана во:

  • A: општ вид.
  • Б: сегментен вид.
  • В: експлицитен вид.
  • Г: параметарски вид.

Version gemini-2.0-flash

Равенката на правата \( y = -\frac{1}{2}x + \frac{3}{2} \) е запишана во:

  • A: општ вид.
  • Б: сегментен вид.
  • В: експлицитен вид.
  • Г: параметарски вид.

Version gemini-1.5-flash

Равенката на правата \( y = -\frac{1}{2}x + \frac{3}{2} \) е запишана во:

  • A: општ вид.
  • Б: сегментен вид.
  • В: експлицитен вид.
  • Г: параметарски вид.

Version claude-3-5-sonnet

Равенката на правата \(y = -\frac{1}{2}x + \frac{3}{2}\) е запишана во:

  • A: општ вид
  • Б: сегментен вид
  • В: експлицитен вид
  • Г: параметарски вид

Exercise Number: 13

Reference Version

Аголот што го зафаќа правата \( y - \sqrt{3} = 2 - x \) со позитивниот дел на \( O x \) - оската изнесува:

  • A: \( 30^\circ \)
  • Б: \( 60^\circ \)
  • В: \( 90^\circ \)
  • Г: \( 135^\circ \)

Version gpt-4o

Аголот што го зафаќа правата \( y - \sqrt{3} = 2 - x \) со позитивниот дел на \( O x \) - оската изнесува:

  • A: \( 30^\circ \)
  • Б: \( 60^\circ \)
  • В: \( 90^\circ \)
  • Г: \( 135^\circ \)

Version gemini-2.0-flash

Аголот што го зафаќа правата \( y - \sqrt{3} = 2 - x \) со позитивниот дел на \( Ox \) - оската изнесува:

  • A: \( 30^\circ \)
  • Б: \( 60^\circ \)
  • В: \( 90^\circ \)
  • Г: \( 135^\circ \)

Version gemini-1.5-flash

Аголот што го зафаќа правата \( y - \sqrt{3} = 2 - x \) со позитивниот дел на \( Ox \) - оската изнесува:

  • A: \( 30^\circ \)
  • Б: \( 60^\circ \)
  • В: \( 90^\circ \)
  • Г: \( 135^\circ \)

Version claude-3-5-sonnet

Аголот што го зафаќа правата \(y-\sqrt{3}=2-x\) со позитивниот дел на \(Ox\)-оската изнесува:

  • A: \(30°\)
  • Б: \(60°\)
  • В: \(90°\)
  • Г: \(135°\)

Exercise Number: 14

Reference Version

Ако \( B \) е точка симетрична со точката \( A(4,-1) \) во однос на \( y \)-оската, тогаш растојанието помеѓу точките \( A \) и \( B \) е еднакво на:

  • A: \( \sqrt{8} \)
  • Б: \( \sqrt{20} \)
  • В: 4
  • Г: 8

Version gpt-4o

Ако \( B \) е точка симетрична со точката \( A(4,-1) \) во однос на \( y \)-оската, тогаш растојанието помеѓу точките \( A \) и \( B \) е еднакво на:

  • A: \( \sqrt{8} \)
  • Б: \( \sqrt{20} \)
  • В: 4
  • Г: 8

Version gemini-2.0-flash

Ако \( B \) е точка симетрична со точката \( A(4, -1) \) во однос на \( y \)-оската, тогаш растојанието помеѓу точките \( A \) и \( B \) е еднакво на:

  • A: \( \sqrt{8} \)
  • Б: \( \sqrt{20} \)
  • В: \( 4 \)
  • Г: \( 8 \)

Version gemini-1.5-flash

Ако \( B \) е точка симетрична со точката \( A(4, -1) \) во однос на \( y \) - оската, тогаш растојанието помеѓу точките \( A \) и \( B \) е еднакво на:

  • A: \( \sqrt{8} \)
  • Б: \( \sqrt{20} \)
  • В: \( 4 \)
  • Г: \( 8 \)

Version claude-3-5-sonnet

Ако \(B\) е точка симетрична со точката \(A(4,-1)\) во однос на \(y\)-оската, тогаш растојанието помеѓу точките \(A\) и \(B\) е еднакво на:

  • A: \(\sqrt{8}\)
  • Б: \(\sqrt{20}\)
  • В: \(4\)
  • Г: \(8\)

Exercise Number: 15

Reference Version

Две коцки за играње се фрлаат истовремено. Ако настанот \( A \) е „падна ист број на двете коцки, чии вкупен збир е помал од 6”, тогаш бројот на елементи на множеството \( A \) изнесува:

  • A: 2
  • Б: 3
  • В: 6
  • Г: 36

Version gpt-4o

Две коцки за играње се фрлаат истовремено. Ако настанот \( A \) е „падна ист број на двете коцки, чии вкупен збир е помал од 6”, тогаш бројот на елементи на множеството \( A \) изнесува:

  • A: 2
  • Б: 3
  • В: 6
  • Г: 36

Version gemini-2.0-flash

Две коцки за играње се фрлаат истовремено. Ако настанот \( A \) е „падна ист број на двете коцки, чиј вкупен збир е помал од 6", тогаш бројот на елементи на множеството \( A \) изнесува:

  • A: \( 2 \)
  • Б: \( 3 \)
  • В: \( 6 \)
  • Г: \( 36 \)

Version gemini-1.5-flash

Две коцки за играње се фрлаат истовремено. Ако настанот \( A \) е „падна ист број на двете коцки, чиј вкупен збир е помал од \( 6 \)”, тогаш бројот на елементи на множеството \( A \) изнесува:

  • A: \( 2 \)
  • Б: \( 3 \)
  • В: \( 6 \)
  • Г: \( 36 \)

Version claude-3-5-sonnet

Две коцки за играње се фрлаат истовремено. Ако настанот \(A\) е "падна ист број на двете коцки, чиј вкупен збир е помал од 6", тогаш бројот на елементи на множеството \(A\) изнесува:

  • A: \(2\)
  • Б: \(3\)
  • В: \(6\)
  • Г: \(36\)

Exercise Number: 16

Reference Version

Веројатноста за појавување на број помал од 5 на горната страна од коцка за играње е:

  • A: \( \frac{2}{3} \)
  • Б: \( \frac{5}{6} \)
  • В: \( \frac{1}{2} \)
  • Г: \( \frac{1}{3} \)

Version gpt-4o

Веројатноста за појавување на број помал од 5 на горната страна од коцка за играње е:

  • A: \( \frac{2}{3} \)
  • Б: \( \frac{5}{6} \)
  • В: \( \frac{1}{2} \)
  • Г: \( \frac{1}{3} \)

Version gemini-2.0-flash

Веројатноста за појавување на број помал од 5 на горната страна од коцка за играње е:

  • A: \( \frac{2}{3} \)
  • Б: \( \frac{5}{6} \)
  • В: \( \frac{1}{2} \)
  • Г: \( \frac{1}{3} \)

Version gemini-1.5-flash

Веројатноста за појавување на број помал од \( 5 \) на горната страна од коцка за играње е:

  • A: \( \frac{2}{3} \)
  • Б: \( \frac{5}{6} \)
  • В: \( \frac{1}{2} \)
  • Г: \( \frac{1}{3} \)

Version claude-3-5-sonnet

Веројатноста за појавување на број помал од 5 на горната страна од коцка за играње е:

  • A: \(\frac{2}{3}\)
  • Б: \(\frac{5}{6}\)
  • В: \(\frac{1}{2}\)
  • Г: \(\frac{1}{3}\)

Exercise Number: 17

Reference Version

Запишуваме двоцифрен број. Веројатноста да биде запишан бројот 99 изнесува:

  • A: \( \frac{1}{99} \)
  • Б: \( \frac{2}{99} \)
  • В: \( \frac{1}{90} \)
  • Г: \( \frac{1}{45} \)

Version gpt-4o

Запишуваме двоцифрен број. Веројатноста да биде запишан бројот 99 изнесува:

  • A: \( \frac{1}{99} \)
  • Б: \( \frac{2}{99} \)
  • В: \( \frac{1}{90} \)
  • Г: \( \frac{1}{45} \)

Version gemini-2.0-flash

Запишуваме двоцифрен број. Веројатноста да биде запишан бројот 99 изнесува:

  • A: \( \frac{1}{99} \)
  • Б: \( \frac{2}{99} \)
  • В: \( \frac{1}{90} \)
  • Г: \( \frac{1}{45} \)

Version gemini-1.5-flash

Запишуваме двоцифрен број. Веројатноста да биде запишан бројот 99 изнесува:

  • A: \( \frac{1}{99} \)
  • Б: \( \frac{2}{99} \)
  • В: \( \frac{1}{90} \)
  • Г: \( \frac{1}{45} \)

Version claude-3-5-sonnet

Запишуваме двоцифрен број. Веројатноста да биде запишан бројот 99 изнесува:

  • A: \(\frac{1}{99}\)
  • Б: \(\frac{2}{99}\)
  • В: \(\frac{1}{90}\)
  • Г: \(\frac{1}{45}\)

Exercise Number: 18

Reference Version

Која од следните низи е аритметичка прогресија што монотоно опаѓа?

  • A: \( 1, \frac{3}{2}, 2, \frac{5}{2}, \ldots \)
  • Б: \( \frac{7}{3}, \frac{4}{3}, \frac{1}{3}, -\frac{2}{3}, \ldots \)
  • В: \( -\frac{10}{6}, -\frac{3}{2}, -\frac{7}{6}, -1, \ldots \)
  • Г: \( \frac{1}{2}, \frac{1}{4}, \frac{1}{8}, \frac{1}{16}, \ldots \)

Version gpt-4o

Која од следните низи е аритметичка прогресија што монотоно опаѓа?

  • A: \( 1, \frac{3}{2}, 2, \frac{5}{2}, \ldots \)
  • Б: \( \frac{7}{3}, \frac{4}{3}, \frac{1}{3}, \frac{2}{3}, \ldots \)
  • В: \( \frac{10}{6}, \frac{3}{2}, \frac{7}{6}, -1, \ldots \)
  • Г: \( \frac{1}{2}, \frac{1}{4}, \frac{1}{8}, \frac{1}{16}, \ldots \)

Version gemini-2.0-flash

Која од следните низи е аритметичка прогресија што монотоно опаѓа?

  • A: \( 1, \frac{3}{2}, 2, \frac{5}{2}, ... \)
  • Б: \( \frac{7}{3}, \frac{4}{3}, \frac{1}{3}, -\frac{2}{3}, ... \)
  • В: \( -\frac{10}{6}, -\frac{3}{2}, -\frac{7}{6}, -1, ... \)
  • Г: \( \frac{1}{2}, \frac{1}{4}, \frac{1}{8}, \frac{1}{16}, ... \)

Version gemini-1.5-flash

Која од следните низи е аритметичка прогресија што монотоно опаѓа?

  • A: \( 1, \frac{3}{2}, 2, \frac{5}{2}, ... \)
  • Б: \( \frac{7}{3}, \frac{4}{3}, \frac{1}{3}, \frac{2}{3}, ... \)
  • В: \( -\frac{10}{6}, \frac{3}{2}, -\frac{7}{6}, -1, ... \)
  • Г: \( \frac{1}{2}, \frac{1}{4}, \frac{1}{8}, \frac{1}{16}, ... \)

Version claude-3-5-sonnet

Која од следните низи е аритметичка прогресија што монотоно опаѓа?

  • A: \(1,\frac{3}{2},2,\frac{5}{2},...\)
  • Б: \(\frac{7}{3},\frac{4}{3},\frac{1}{3},-\frac{2}{3},...\)
  • В: \(-\frac{10}{6},-\frac{3}{2},-\frac{7}{6},-1,...\)
  • Г: \(\frac{1}{2},\frac{1}{4},\frac{1}{8},\frac{1}{16},...\)

Exercise Number: 19

Reference Version

Првите три члена на геометриската прогресија се 3, 6, 12. Тринаесеттиот член на оваа прогресија изнесува:

  • A: \( 3 \cdot 2^{12} \)
  • Б: \( 3 \cdot 2^{13} \)
  • В: \( 3 + 3^{12} \)
  • Г: \( 3 \cdot 3^{12} \)

Version gpt-4o

Првите три члена на геометриската прогресија се 3, 6, 12. Тринаесеттиот член на оваа прогресија изнесува:

  • A: \( 3 \cdot 2^{12} \)
  • Б: \( 3 \cdot 2^{13} \)
  • В: \( 3 + 3^{12} \)
  • Г: \( 3 \cdot 3^{12} \)

Version gemini-2.0-flash

Првите три члена на геометриската прогресија се 3,6,12. Тринаесеттиот член на оваа прогресија изнесува:

  • A: \( 3 \cdot 2^{12} \)
  • Б: \( 3 \cdot 2^{13} \)
  • В: \( 3 + 3^{12} \)
  • Г: \( 3 \cdot 3^{12} \)

Version gemini-1.5-flash

Првите три члена на геометриската прогресија се 3, 6, 12. Тринаесеттиот член на оваа прогресија изнесува:

  • A: \( 3 \cdot 2^{12} \)
  • Б: \( 3 \cdot 2^{13} \)
  • В: \( 3 + 3^{12} \)
  • Г: \( 3 \cdot 3^{12} \)

Version claude-3-5-sonnet

Првите три члена на геометриската прогресија се 3,6,12. Тринаесеттиот член на оваа прогресија изнесува:

  • A: \(3\cdot2^{12}\)
  • Б: \(3\cdot2^{13}\)
  • В: \(3+3^{12}\)
  • Г: \(3\cdot3^{12}\)

Exercise Number: 20

Reference Version

За колку време велосипедист ќе помине 54 km ако за првиот час поминал 15 km, а секој нареден час поминува 1 km помалку од претходниот час?

  • A: 2 часа
  • Б: 4 часа
  • В: 6 часа
  • Г: 8 часа

Version gpt-4o

За колку време велосипедист ќе помине 54 km ако за првиот час поминал 15 km, а секој нареден час поминува 1 km помалку од претходниот час?

  • A: 2 часа
  • Б: 4 часа
  • В: 6 часа
  • Г: 8 часа

Version gemini-2.0-flash

За колку време велосипедист ќе помине 54 km ако за првиот час поминал 15 km, а секој нареден час поминува 1 km помалку од претходниот час?

  • A: 2 часа
  • Б: 4 часа
  • В: 6 часа
  • Г: 8 часа

Version gemini-1.5-flash

За колку време велосипедист ќе помине 54 km ако за првиот час поминал 15 km, а секој нареден час поминува 1 km помалку од претходниот час?

  • A: 2 часа
  • Б: 4 часа
  • В: 6 часа
  • Г: 8 часа

Version claude-3-5-sonnet

За колку време велосипедист ќе помине 54 km ако за првиот час поминал 15 km, а секој нареден час поминува 1 km помалку од претходниот час?

  • A: 2 часа
  • Б: 4 часа
  • В: 6 часа
  • Г: 8 часа

Exercise Number: 21

Reference Version

Ако една работа 8 работници ја завршуваат за 12 дена, тогаш истата работа 4 работници ќе ја завршат за \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\) дена.

Version gpt-4o

Ако една работа 8 работници ја завршуваат за 12 дена, тогаш истата работа 4 работници ќе ја завршат за \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\) дена.

Version gemini-2.0-flash

Ако една работа 8 работници ја завршуваат за 12 дена, тогаш истата работа 4 работници ќе ја завршат за \(\_\_\_\) дена.

Version gemini-1.5-flash

Ако една работа 8 работници ја завршуваат за 12 дена, тогаш истата работа 4 работници ќе ја завршат за \_\_\_\_\_ дена.

Version claude-3-5-sonnet

Ако една работа 8 работници ја завршуваат за 12 дена, тогаш истата работа 4 работници ќе ја завршат за \(\_\_\_\) дена.

Exercise Number: 22

Reference Version

Даден е полиномот \( p(x) = (3 - x^2)(x^2 + 2)(x - 1)^3 \)
Степенот на дадениот полином \( p(x) \) е еднаков на \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Даден е полиномот \( p(x) = (3 - x^2)(x^2 + 2)(x - 1)^3 \)
Степенот на дадениот полином \( p(x) \) е еднаков на \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gemini-2.0-flash

Даден е полиномот \( p(x)=(3-x^2)(x^2+2)(x-1)^3 \) \
Степенот на дадениот полином \( p(x) \) е еднаков на \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

Даден е полиномот \( p(x) = (3 - x^2)(x^2 + 2)(x - 1)^3 \). Степенот на дадениот полином \( p(x) \) е еднаков на \_\_\_\_\_\_.

Version claude-3-5-sonnet

Даден е полиномот \(p(x)=(3-x^2)(x^2+2)(x-1)^3\). Степенот на дадениот полином \(p(x)\) е еднаков на \(\_\_\_\).

Exercise Number: 23

Reference Version

Ако \( a \parallel b \) тогаш аголот \( \beta = \_\_\_\_\_\_\_\_ ^{\circ}\).

Version gpt-4o

Ако \( a \parallel b \) тогаш аголот \( \beta = \_\_\_\_\_\_\_\_\) степени.

Version gemini-2.0-flash

Ако \( a || b \) тогаш аголот \( \beta \) = \(\_\_\_\)°.

Version gemini-1.5-flash

Ако \( a || b \) тогаш аголот \( \beta = \) \_\_\_\_\_\_\( ^\circ \).
Image: A diagram showing two parallel lines intersected by a transversal line, with angles \( \alpha \), \( \beta \), \( 44^\circ \), and \( 130^\circ \) labeled.

Version claude-3-5-sonnet

Ако \(a||b\) тогаш аголот \(\beta = \_\_\_°\)

Exercise Number: 24

Reference Version

Во една кутија има 12 топчиња од кои 4 бели, 6 црвени и 2 зелени. Од кутијата се извлекуваат две топчиња, едно по друго без враќање. Веројатноста дека се извлечени две црвени топчиња е \(\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Во една кутија има 12 топчиња од кои 4 бели, 6 црвени и 2 зелени. Од кутијата се извлекуваат две топчиња, едно по друго без враќање. Веројатноста дека се извлечени две црвени топчиња е \(\_\_\_\_\_\_\).

Version gemini-2.0-flash

Во една кутија има 12 топчиња од кои 4 бели, 6 црвени и 2 зелени. Од кутијата се извлекуваат две топчиња, едно по друго без враќање. Веројатноста дека се извлечени две црвени топчиња е \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

Во една кутија има 12 топчиња од кои 4 бели, 6 црвени и 2 зелени. Од кутијата се извлекуваат две топчиња, едно по друго без враќање. Веројатноста дека се извлечени две црвени топчиња е \_\_\_\_\_\_.

Version claude-3-5-sonnet

Во една кутија има 12 топчиња од кои 4 бели, 6 црвени и 2 зелени. Од кутијата се извлекуваат две топчиња, едно по друго без враќање. Веројатноста дека се извлечени две црвени топчиња е \(\_\_\_\).

Exercise Number: 25

Reference Version

Ако збирот на бесконечна геометриска прогресија со прв член \(-2\) изнесува \(-\frac{10}{4}\), тогаш количникот е еднаков на \(\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Ако збирот на бесконечна геометриска прогресија со прв член \(-2\) изнесува \(\frac{10}{4}\), тогаш количникот е еднаков на \(\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gemini-2.0-flash

Ако збирот на бесконечна геометриска прогресија со прв член -2 изнесува \(\frac{10}{4}\), тогаш количникот е еднаков на \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

Ако збирот на бесконечна геометриска прогресија со прв член \( -2 \) изнесува \( -\frac{10}{4} \), тогаш количникот е еднаков на \_\_\_\_\_\_.

Version claude-3-5-sonnet

Ако збирот на бесконечна геометриска прогресија со прв член \(-2\) изнесува \(-\frac{10}{4}\), тогаш количникот е еднаков на \(\_\_\_\).

Exercise Number: 26

Reference Version

Алек е претставник за продажба со основна месечна плата 25700 ден. и 4 \% провизија од неговата продажба во месецот.
A. Напиши линеарна функција која ја изразува месечната плата Y на Алек, во однос на неговата месечна продажба X.
Месечната плата на Алек е претставена со функцијата \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).
Б. Колкава ќе биде платата на Алек во месецот во кој тој продал роба во износ од 127000 денари?
Платата на Алек изнесува \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Алек е претставник за продажба со основна месечна плата 25700 ден. и 4 \% провизија од неговата продажба во месецот.
A. Напиши линеарна функција која ја изразува месечната плата Y на Алек, во однос на неговата месечна продажба X.
Месечната плата на Алек е претставена со функцијата \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).
Б. Колкава ќе биде платата на Алек во месецот во кој тој продал роба во износ од 127000 денари?
Платата на Алек изнесува \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gemini-2.0-flash

Алек е претставник за продажба со основна месечна плата 25700 ден. и 4% провизија од неговата продажба во месецот. \
A. Напиши линеарна функција која ја изразува месечната плата У на Алек, во однос на неговата месечна продажба Х. \
Месечната плата на Алек е претставена со функцијата \(\_\_\_\). \
Б. Колкава ќе биде платата на Алек во месецот во кој тој продал роба во износ од 127000 денари? \
Платата на Алек изнесува \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

Алек е претставник за продажба со основна месечна плата 25700 ден. и 4% провизија од неговата продажба во месецот.
A. Напиши линеарна функција која ја изразува месечната плата Y на Алек, во однос на неговата месечна продажба X. Месечната плата на Алек е претставена со функцијата \_\_\_\_\_\_.
Б. Колкава ќе биде платата на Алек во месецот во кој тој продал роба во износ од 127000 денари? Платата на Алек изнесува \_\_\_\_\_\_.

Version claude-3-5-sonnet

Алек е претставник за продажба со основна месечна плата 25700 ден. и 4% провизија од неговата продажба во месецот.

А. Напиши линеарна функција која ја изразува месечната плата Y на Алек, во однос на неговата месечна продажба X.
Месечната плата на Алек е претставена со функцијата \(\_\_\_\).

Б. Колкава ќе биде платата на Алек во месецот во кој тој продал роба во износ од 127000 денари?
Платата на Алек изнесува \(\_\_\_\).

Exercise Number: 27

Reference Version

Дадени се алгебарските дробки \(\frac{x+y}{3x^2-3y^2}\) и \(\frac{2}{x^2-2xy+y^2}\).
A. НЗС \((3x^2-3y^2, x^2-2xy+y^2) = \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).
Б. Количникот на првата во однос на втората алгебарска дробка изнесува \(\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Дадени се алгебарските дробки \(\frac{x+y}{3x^2-3yz}\) и \(\frac{2}{x^2-2xy+y^2}\).
A. НЗС \((3x^2-3yz, x^2-2xy+y^2) = \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).
Б. Количникот на првата во однос на втората алгебарска дробка изнесува \_\_\_\_\_\_.

Version gemini-2.0-flash

Дадени се алгебарските дропки \(\frac{x+y}{3x^2-3y^2}\) и \(\frac{2}{x^2-2xy+y^2}\).
А. НЗС \((3x^2-3y^2, x^2-2xy+y^2) = \_\_\_\)
Б. Количникот на првата во однос на втората алгебарска дропка изнесува \(\_\_\_\)

Version gemini-1.5-flash

Дадени се алгебарските дропки \( \frac{x+y}{3x^2-3y^2} \) и \( \frac{2}{x^2-2xy+y^2} \). \
A. НЗС (\(3x^2-3y^2\), \(x^2-2xy+y^2\)) = \_\_\_\_\_\_. \
Б. Количникот на првата во однос на втората алгебарска дропка изнесува \_\_\_\_\_\_.

Version claude-3-5-sonnet

Дадени се алгебарските дропки \(\frac{x+y}{3x^2-3y^2}\) и \(\frac{2}{x^2-2xy+y^2}\).
A. НЗС \((3x^2-3y^2,x^2-2xy+y^2)=\) \(\_\_\_\)
Б. Количникот на првата во однос на втората алгебарска дропка изнесува \(\_\_\_\)

Exercise Number: 28

Reference Version

Во правоаголен триаголник должината на едната катета е \(12 \, \text{cm}\), а хипотенузата е со должина \(20 \, \text{cm}\).
A. Плоштината на дадениот триаголник е еднаква на \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\) \(\text{cm}^2\).
Б. Радиусот на опишаната кружница е \(\_\_\_\_\_\_\_\_\) \(\text{cm}\).

Version gpt-4o

Во правоаголен триаголник должината на едната катета е \(12 \, \text{cm}\), а хипотенузата е со должина \(20 \, \text{cm}\).
A. Плоштината на дадениот триаголник е еднаква на \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ \(\text{cm}^2\).
Б. Радиусот на опишаната кружница е \_\_\_\_\_\_\_\_ \(\text{cm}\).

Version gemini-2.0-flash

Во правоаголен триаголник должината на едната катета е 12 cm, а хипотенузата е со должина 20 cm.
A. Плоштината на дадениот триаголник е еднаква на \(\_\_\_\) \(cm^2\).
Б. Радиусот на опишаната кружница е \(\_\_\_\) cm.

Version gemini-1.5-flash

Во правоаголен триаголник должината на едната катета е 12 cm, а хипотенузата е со должина 20 cm. \
A. Плоштината на дадениот триаголник е еднаква на \_\_\_\_\_\_ \(cm^2\). \
Б. Радиусот на опишаната кружница е \_\_\_\_\_\_ cm.

Version claude-3-5-sonnet

Во правоаголен триаголник должината на едната катета е 12 cm, а хипотенузата е со должина 20 cm.
A. Плоштината на дадениот триаголник е еднаква на \(\_\_\_\) cm².
Б. Радиусот на опишаната кружница е \(\_\_\_\) cm.

Exercise Number: 29

Reference Version

Дадена е права триаголна призма со висина \(20 \, \text{cm}\). Ако основата е триаголник со периметар \(32 \, \text{cm}\) и плоштина \(24 \, \text{cm}^2\), тогаш:
A. плоштината на обвивката на дадената призма изнесува \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\) \(\text{cm}^2\).
Б. волуменот на призмата е \(V \ \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ \, \text{cm}^3\).

Version gpt-4o

Дадена е права триаголна призма со висина \(20 \, \text{cm}\). Ако основата е триаголник со периметар \(32 \, \text{cm}\) и плоштина \(24 \, \text{cm}^2\), тогаш:
A. плоштината на обвивката на дадената призма изнесува \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ \(\text{cm}^2\).
Б. волуменот на призмата е \(V \ \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ \, \text{cm}^3\).

Version gemini-2.0-flash

Дадена е права триаголна призма со висина 20 cm. Ако основата е триаголник со периметар 32 cm и плоштина 24 \(cm^2\), тогаш:
А. плоштината на обвивката на дадената призма изнесува \(\_\_\_\) \(cm^2\).
Б. волуменот на призмата е V \(\_\_\_\) \(cm^3\).

Version gemini-1.5-flash

Дадена е права триаголна призма со висина 20 cm. Ако основата е триаголник со периметар 32 cm и плоштина 24 \(cm^2\), тогаш: \
A. плоштината на обвивката на дадената призма изнесува \_\_\_\_\_\_ \(cm^2\). \
Б. волуменот на призмата е V = \_\_\_\_\_\_ \(cm^3\).

Version claude-3-5-sonnet

Дадена е права триаголна призма со висина 20 cm. Ако основата е триаголник со периметар 32 cm и плоштина 24 cm², тогаш:
A. плоштината на обвивката на дадената призма изнесува \(\_\_\_\) cm².
Б. волуменот на призмата е V \(\_\_\_\) cm³.

Exercise Number: 30

Reference Version

Дадена е равенката на правава \(y - 2 = -\frac{1}{2}x + 3\).
A. Равенката на правава во општ вид е \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).
Б. Отсекот на y-оската е со должина \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Дадена е равенката на правава \(y - 2 = -\frac{1}{2}x + 3\).
A. Равенката на правава во општ вид е \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\.
Б. Отсекот на y-оската е со должина \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Version gemini-2.0-flash

Дадена е равенката на правата \(y-2 = -\frac{1}{2}x + 3\).
А. Равенката на правата во општ вид е \(\_\_\_\)
Б. Отсечокот на y-оска е со должина \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

Дадена е равенката на правата \( y - 2 = -\frac{1}{2}x + 3 \). \
A. Равенката на правата во општ вид е \_\_\_\_\_\_. \
Б. Отсечокот на y-оска е со должина \_\_\_\_\_\_.

Version claude-3-5-sonnet

Дадена е равенката на правата \(y-2=-\frac{1}{2}x+3\).
A. Равенката на правата во општ вид е \(\_\_\_\).
Б. Отсечокот на y-оска е со должина \(\_\_\_\).

Exercise Number: 31

Reference Version

За изразот \(\frac{4}{5-x}\):
A. определи го дефинициониото множество.
Б. определи ги вредностите на \(x\) за кои дадениот израз е позитивен.

Version gpt-4o

За изразот \(\frac{4}{5-x}\):
A. определи го дефинициониото множество.
Б. определи ги вредностите на \(x\) за кои дадениот израз е позитивен.

Version gemini-2.0-flash

За изразот \(\frac{4}{5-x}\):
А. определи го дефиниционото множество.
Б. определи ги вредностите на x за кои дадениот израз е позитивен.

Version gemini-1.5-flash

За изразот \( \frac{4}{5-x} \): \
A. определи го дефиниционото множество. \
Б. определи ги вредностите на x за кои дадениот израз е позитивен.

Version claude-3-5-sonnet

За изразот \(\frac{4}{5-x}\):
A. определи го дефиниционото множество.
Б. определи ги вредностите на x за кои дадениот израз е позитивен.

Exercise Number: 32

Reference Version

Група ученици треба да соберат 6 000 денари учествувајќи со еднаква сума пари. Двајца од нив се откажале, па затоа останатите морале да доплатат уште по 150 денари. Колку ученици имало во групата?

Version gpt-4o

Група ученици треба да соберат 6 000 денари учествувајќи со еднаква сума пари. Двајца од нив се откажале, па затоа останатите морале да доплатат уште по 150 денари. Колку ученици имало во групата?

Version gemini-2.0-flash

Група ученици треба да соберат 6 000 денари учествувајќи со еднаква сума пари. \
Двајца од нив се откажале, па затоа останатите морале да доплатат уште по 150 денари. Колку ученици имало во групата?

Version gemini-1.5-flash

Група ученици треба да соберат 6 000 денари учествувајќи со еднаква сума пари. Двајца од нив се откажале, па затоа останатите морале да доплатат уште по 150 денари. Колку ученици имало во групата?

Version claude-3-5-sonnet

Група ученици треба да соберат 6 000 денари учествувајќи со еднаква сума пари. Двајца од нив се откажале, па затоа останатите морале да доплатат уште по 150 денари. Колку ученици имало во групата?

Exercise Number: 33

Reference Version

Дадена е равенката
\[
\frac{x-a}{x-2} + \frac{10}{x+2} + \frac{44}{x^2-4} = 0
\]
A. Определи ја дефиниционата област \( D_f \) на равенката и најмалиот заеднички содржател на именителите во дропките.
Б. Запиши ја квадратната равенка на која се сведува дадената равенка за \( x \in D_f \).
В. За кои вредности на параметарот \( a \) оваа равенка ќе има две реални и еднакви решенија?

Version gpt-4o

Дадена е равенката
\[
\frac{x-a}{x-2} + \frac{10}{x+2} + \frac{44}{x^2-4} = 0
\]
A. Определи ја дефиниционата област \( D_f \) на равенката и најмалиот заеднички содржател на именителите во дропките.
Б. Запиши ја квадратната равенка на која се сведува дадената равенка за \( x \in D_f \).
В. За кои вредности на параметарот \( a \) оваа равенка ќе има две реални и еднакви решенија?

Version gemini-2.0-flash

Дадена е равенката \[ \frac{x-a}{x-2} + \frac{10}{x+2} + \frac{44}{x^2-4} = 0 \]
А. Определи ја дефиниционата област \( D_f \) на равенката и најмалиот заеднички содржател на именителите во дропките.
Б. Запиши ја квадратната равенка на која се сведува дадената равенка за \( x \in D_f \).
В. За кои вредности на параметарот \( a \) оваа равенка ќе има две реални и еднакви решенија?

Version gemini-1.5-flash

Дадена е равенката \( \frac{x-a}{x-2} + \frac{10}{x+2} + \frac{44}{x^2-4} = 0 \).
A. Определи ја дефиниционата област \( D_f \) на равенката и најмалиот заеднички содржател на именителите во дропките.
Б. Запиши ја квадратната равенка на која се сведува дадената равенка за \( x \in D_f \).
В. За кои вредности на параметарот \( a \) оваа равенка ќе има две реални и еднакви решенија?

Version claude-3-5-sonnet

Дадена е равенката:
\[\frac{x-a}{x-2} + \frac{10}{x+2} + \frac{44}{x^2-4} = 0\]

A. Определи ја дефиниционата област \(D_f\) на равенката и најмалиот заеднички содржател на именителите во дропките.

Б. Запиши ја квадратната равенка на која се сведува дадената равенка за \(x \in D_f\).

В. За кои вредности на параметарот \(a\) оваа равенка ќе има две реални и еднакви решенија?

Exercise Number: 34

Reference Version

Триаголник со страни \( 20 \, \text{cm} \), \( 37 \, \text{cm} \) и \( 51 \, \text{cm} \) ротира околу најголемата страна.
A. Напиши ги врските меѓу елементите на телото и елементите на дадениот триаголник.
Б. Пресметај ја плоштината на добиеното тело.

Version gpt-4o

Триаголник со страни \( 20 \, \text{cm} \), \( 37 \, \text{cm} \) и \( 51 \, \text{cm} \) ротира околу најголемата страна.
A. Напиши ги врските меѓу елементите на телото и елементите на дадениот триаголник.
Б. Пресметај ја плоштината на добиеното тело.

Version gemini-2.0-flash

Триаголник со страни 20 ст, 37 ст и 51 ст ротира околу најголемата страна. \
А. Напиши ги врските меѓу елементите на телото и елементите на дадениот триаголник. \
Б. Пресметај ја плоштината на добиеното тело.

Version gemini-1.5-flash

Триаголник со страни 20 см, 37 см и 51 см ротира околу најголемата страна. \
А. Напиши ги врските меѓу елементите на телото и елементите на дадениот триаголник. \
Б. Пресметај ја плоштината на добиеното тело.

Version claude-3-5-sonnet

Триаголник со страни \(20 \text{ cm}\), \(37 \text{ cm}\) и \(51 \text{ cm}\) ротира околу најголемата страна.

A. Напиши ги врските меѓу елементите на телото и елементите на дадениот триаголник.

Б. Пресметај ја плоштината на добиеното тело.

Exercise Number: 35

Reference Version

Во правоаголен триаголник со катети \( \overline{AC} = 8 \, \text{cm} \) и \( \overline{BC} = 8 \, \text{cm} \) е впишан квадрат како на цртежот.
A. Пресметај ја страната \( x \) на квадратот.
Б. Пресметај ја плоштината на квадратот.
В. Пресметај ја плоштината на обоениот дел.

Version gpt-4o

Во правоаголен триаголник со катети \( AC = 8 \, \text{cm} \) и \( BC = 8 \, \text{cm} \) е впишан квадрат како на цртежот.
A. Пресметај ја страната \( x \) на квадратот.
Б. Пресметај ја плоштината на квадратот.
В. Пресметај ја плоштината на обоениот дел.

Version gemini-2.0-flash

Во правоаголен триаголник со катети \( AC=8 \) cm и \( BC=8 \) cm е впишан квадрат како на цртежот. \
A. Пресметај ја страната \( x \) на квадратот.\
Б. Пресметај ја плоштината на квадратот.\
В. Пресметај ја плоштината на обоениот дел.

Version gemini-1.5-flash

Во правоаголен триаголник со катети \( \overline{AC} = 8 \) cm и \( \overline{BC} = 8 \) cm е впишан квадрат како на цртежот. \
A. Пресметај ја страната \( x \) на квадратот. \
Б. Пресметај ја плоштината на квадратот. \
В. Пресметај ја плоштината на обоениот дел.

Version claude-3-5-sonnet

Во правоаголен триаголник со катети \(\overline{AC}=8\,cm\) и \(\overline{BC}=8\,cm\) е впишан квадрат како на цртежот.

A. Пресметај ја страната \(x\) на квадратот.

Б. Пресметај ја плоштината на квадратот.

В. Пресметај ја плоштината на обоениот дел.

Exercise Number: 36

Reference Version

Да се пресмета волуменот на правилна четиристрана пирамида со основен раб \( 12\sqrt{2} \ \text{cm} \) и бочен раб \( 20 \ \text{cm} \).

Version gpt-4o

Да се пресмета волуменот на правилна четиристрана пирамида со основен раб \( 12\sqrt{2} \ \text{cm} \) и бочен раб \( 20 \ \text{cm} \).

Version gemini-2.0-flash

Да се пресмета волуменот на правилна четиристрана пирамида со основен раб \(12\sqrt{2}\) cm и бочен раб 20 cm.

Version gemini-1.5-flash

Да се пресмета волуменот на правилна четиристрана пирамида со основен раб \( 12\sqrt{2} \) cm и бочен раб 20 cm.

Version claude-3-5-sonnet

Да се пресмета волуменот на правилна четиристрана пирамида со основен раб \(12\sqrt{2}\) cm и бочен раб 20 cm.

Exercise Number: 37

Reference Version

Дадени се паралелните прави \( p: 3x - 7y + 8 = 0 \) и \( q: 3x - 7y - 6 = 0 \). Познато е дека точката \( A(2, y) \) лежи на правата \( p \), а точката \( B(x, -3) \) лежи на правата \( q \). Одреди ги:
A. непознатите координати на точките A и B.
Б. координатите на средината \( S \) на отсечката \( AB \).
В. равенката на правата што минува низ точката \( S \) и е паралелна на правите \( p \) и \( q \).

Version gpt-4o

Дадени се паралелните прави \( p: 3x - 7y + 8 = 0 \) и \( q: 3x - 7y - 6 = 0 \). Познато е дека точката \( A(2, y) \) лежи на правата \( p \), а точката \( B(x, -3) \) лежи на правата \( q \). Одреди ги:
A. непознатите координати на точките A и B.
Б. координатите на средината \( S \) на отсечката \( AB \).
В. равенката на правата што минува низ точката \( S \) и е паралелна на правите \( p \) и \( q \).

Version gemini-2.0-flash

Дадени се паралелните прави \( p:3x-7y+8=0 \) и \( q:3x-7y-6 = 0 \). Познато е дека точката A(2, y) лежи на правата p, а точката B(x, -3) лежи на правата q. \
Определи ги:
А. непознатите координати на точките А и В. \
Б. координатите на средината S на отсечката АВ. \
В. равенката на правата што минува низ точката S и е паралелна на правите p и q.

Version gemini-1.5-flash

Дадени се паралелните прави \( p: 3x - 7y + 8 = 0 \) и \( q: 3x - 7y - 6 = 0 \). Познато е дека точката \( A(2, y) \) лежи на правата \( p \), а точката \( B(x, -3) \) лежи на правата \( q \). Определи ги: \
A. непознатите координати на точките A и B. \
Б. координатите на средината S на отсечката AB. \
В. равенката на правата што минува низ точката S и е паралелна на правите p и q.

Version claude-3-5-sonnet

Дадени се паралелните прави \(p:3x-7y+8=0\) и \(q:3x-7y-6=0\). Познато е дека точката A(2, y) лежи на правата p, а точката B(x, -3) лежи на правата q. Определи ги:

A. непознатите координати на точките A и B.

Б. координатите на средината S на отсечката AB.

В. равенката на правата што минува низ точката S и е паралелна на правите p и q.

Exercise Number: 38

Reference Version

Да се состави равенка на права која минува низ пресечната точка \( M \) на правите \( 2x + y - 2 = 0 \) и \( x - 5y - 23 = 0 \) и ја преполовува отсечката \( AB \), каде \( A(5, -6) \), \( B(-1, -4) \).

Version gpt-4o

Да се состави равенка на права која минува низ пресечната точка \( M \) на правите \( 2x + y - 2 = 0 \) и \( x - 5y - 23 = 0 \) и ја преполовува отсечката \( AB \), каде \( A(5, -6) \), \( B(-1, -4) \).

Version gemini-2.0-flash

Да се состави равенка на права која минува низ пресечната точка М на правите \( 2x + y - 2 = 0 \) и \( x - 5y - 23 = 0 \) и ја преполовува отсечката АВ, каде \( A(5,-6), B(-1,-4) \).

Version gemini-1.5-flash

Да се состави равенка на права која минува низ пресечната точка М на правите \(2x + y - 2 = 0\) и \(x - 5y - 23 = 0\) и ја преполовува отсечката AB, каде \(A(5, -6)\), \(B(-1, -4)\).

Version claude-3-5-sonnet

Да се состави равенка на права која минува низ пресечната точка M на правите \(2x+y-2=0\) и \(x-5y-23=0\) и ја преполовува отсечката AB, каде \(A(5,-6), B(-1,-4)\).

Exercise Number: 39

Reference Version

Во една игра се фрла два пати една коцка и се добива награда ако збирот на точките што се појавиле на горната страна на коцката при фрлањата изнесува 5 или 7.
A. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот А: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 5. Пресметај ја веројатноста на настанот А.
Б. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот Б: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 7. Пресметај ја веројатноста на настанот Б.
В. Одреди ја веројатноста еден играч да ја добие наградата.

Version gpt-4o

Во една игра се фрла два пати една коцка и се добива награда ако збирот на точките што се појавиле на горната страна на коцката при фрлањата изнесува 5 или 7.
A. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот А: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 5. Пресметај ја веројатноста на настанот А.
Б. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот Б: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 7. Пресметај ја веројатноста на настанот Б.
В. Одреди ја веројатноста еден играч да ја добие наградата.

Version gemini-2.0-flash

Во една игра се фрла два пати една коцка и се добива награда ако збирот на точките што се појавиле на горната страна на коцката при фрлањата изнесува 5 или 7. \
А. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот А: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 5. Пресметај ја веројатноста на настанот А. \
Б. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот Б: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 7. Пресметај ја веројатноста на настанот Б. \
В. Одреди ја веројатноста еден играч да ја добие наградата.

Version gemini-1.5-flash

Во една игра се фрла два пати една коцка и се добива награда ако збирот на точките што се појавиле на горната страна на коцката при фрлањата изнесува 5 или 7. \
A. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот А: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 5. Пресметај ја веројатноста на настанот А. \
Б. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот Б: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 7. Пресметај ја веројатноста на настанот Б. \
В. Одреди ја веројатноста еден играч да ја добие наградата.

Version claude-3-5-sonnet

Во една игра се фрла два пати една коцка и се добива награда ако збирот на точките што се појавиле на горната страна на коцката при фрлањата изнесува 5 или 7.

А. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот A: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 5.
Пресметај ја веројатноста на настанот А.

Б. Запиши го множеството на поволните елементарни настани за настанот Б: Збирот на точките при двете фрлања изнесува 7.
Пресметај ја веројатноста на настанот Б.

В. Одреди ја веројатноста еден играч да ја добие наградата.

Exercise Number: 40

Reference Version

Една фабрика во месец февруари произвела 1 200, а во месец јуни 2 200 автомобили. Ако производството се одвивало по принцип на аритметичка прогресија одреди:
A. колку изнесува месечното зголемување на производството?
Б. колку автомобили произвела фабриката во месец декември?
В. колку автомобили произвела за цела година?

Version gpt-4o

Една фабрика во месец февруари произвела 1 200, а во месец јуни 2 200 автомобили. Ако производството се одвивало по принцип на аритметичка прогресија одреди:
A. колку изнесува месечното зголемување на производството?
Б. колку автомобили произвела фабриката во месец декември?
В. колку автомобили произвела за цела година?

Version gemini-2.0-flash

Една фабрика во месец февруари произвела 1 200, а во месец јуни 2 200 автомобили. Ако производството се одвивало по принцип на аритметичка прогресија одреди: \
А. колку изнесува месечното зголемување на производството? \
Б. колку автомобили произвела фабриката во месец декември? \
В. колку автомобили произвела за цела година?

Version gemini-1.5-flash

Една фабрика во месец февруари произвела 1 200, а во месец јуни 2 200 автомобили. Ако производството се одвивало по принцип на аритметичка прогресија одреди: \
А. колку изнесува месечното зголемување на производството? \
Б. колку автомобили произвела фабриката во месец декември? \
В. колку автомобили произвела за цела година?

Version claude-3-5-sonnet

Една фабрика во месец февруари произвела 1 200, а во месец јуни 2 200 автомобили. Ако производството се одвивало по принцип на аритметичка прогресија одреди:

A. колку изнесува месечното зголемување на производството?

Б. колку автомобили произвела фабриката во месец декември?

В. колку автомобили произвела за цела година?