Dashboard

Questions: 41 / 723

Exam: 2015_juni_osnovno-nivo

Exercise Number: 1

Reference Version

Вредноста на изразот \(\frac{3 \cdot \frac{1}{5} - 0,8}{(-0,4)^2}\) изнесува:

  • A: \(-\frac{5}{4}\)
  • Б: \(-\frac{4}{5}\)
  • В: \(\frac{4}{5}\)
  • Г: \(\frac{5}{4}\)

Version gpt-4o

Вредноста на изразот \(\frac{3 \cdot \frac{1}{5} - 0,8}{(-0,4)^2}\) изнесува:

  • A: \(-\frac{5}{4}\)
  • Б: \(-\frac{4}{5}\)
  • В: \(\frac{4}{5}\)
  • Г: \(\frac{5}{4}\)

Version gemini-2.0-flash

Вредноста на изразот \( \frac{3 \cdot \frac{1}{5} - 0.8}{(-0.4)^2} \) изнесува:

  • A: \( -\frac{5}{4} \)
  • Б: \( -\frac{4}{5} \)
  • В: \( \frac{4}{5} \)
  • Г: \( \frac{5}{4} \)

Version gemini-1.5-flash

Вредноста на изразот \( \frac{3 \cdot \frac{1}{5} - 0,8}{(-0,4)^2} \) изнесува:

  • A: \( -\frac{5}{4} \)
  • Б: \( -\frac{4}{5} \)
  • В: \( \frac{4}{5} \)
  • Г: \( \frac{5}{4} \)

Version claude-3-5-sonnet

Вредноста на изразот \[ \frac{3 \cdot \frac{1}{5} - 0,8}{(-0,4)^2} \] изнесува:

  • A: \(-\frac{5}{4}\)
  • Б: \(-\frac{4}{5}\)
  • В: \(\frac{4}{5}\)
  • Г: \(\frac{5}{4}\)

Exercise Number: 2

Reference Version

Функцијата \(f(x) = (3k - 1)x + 5 + 2k\) има нула \(x = -2\) ако параметарот \(k\) е еднаков на:

  • A: \(\frac{3}{8}\)
  • Б: \(\frac{3}{4}\)
  • В: \(-\frac{7}{8}\)
  • Г: \(\frac{7}{4}\)

Version gpt-4o

Функцијата \(f(x) = (3k - 1)x + 5 + 2k\) има нула \(x = -2\) ако параметарот \(k\) е еднаков на:

  • A: \(\frac{3}{8}\)
  • Б: \(\frac{3}{4}\)
  • В: \(-\frac{7}{8}\)
  • Г: \(-\frac{7}{4}\)

Version gemini-2.0-flash

Функцијата \( f(x) = (3k-1)x+5+2k \) има нула \( x = -2 \) ако параметарот \( k \) е еднаков на:

  • A: \( \frac{3}{8} \)
  • Б: \( \frac{3}{4} \)
  • В: \( -\frac{7}{8} \)
  • Г: \( \frac{7}{4} \)

Version gemini-1.5-flash

Функцијата \( f(x) = (3k - 1)x + 5 + 2k \) има нула \( x = -2 \) ако параметрот \( k \) е еднаков на:

  • A: \( \frac{3}{8} \)
  • Б: \( \frac{3}{4} \)
  • В: \( -\frac{7}{8} \)
  • Г: \( \frac{7}{4} \)

Version claude-3-5-sonnet

Функцијата \(f(x)=(3k-1)x+5+2k\) има нула \(x = -2\) ако параметарот \(k\) е еднаков на:

  • A: \(\frac{3}{8}\)
  • Б: \(\frac{3}{4}\)
  • В: \(-\frac{7}{8}\)
  • Г: \(\frac{7}{4}\)

Exercise Number: 3

Reference Version

Квадратниот трином \(x^2 - 2x - 15\) разложен на множители има вид:

  • A: \((x - 3)(x - 5)\)
  • Б: \((x - 3)(x + 5)\)
  • В: \((x + 3)(x - 5)\)
  • Г: \((x + 3)(x + 5)\)

Version gpt-4o

Квадратниот трином \(x^2 - 2x - 15\) разложен на множители има вид:

  • A: \((x - 3)(x - 5)\)
  • Б: \((x - 3)(x + 5)\)
  • В: \((x + 3)(x - 5)\)
  • Г: \((x + 3)(x + 5)\)

Version gemini-2.0-flash

Квадратниот трином \( x^2 - 2x - 15 \) разложен на множители има вид:

  • A: \( (x - 3)(x - 5) \)
  • Б: \( (x - 3)(x + 5) \)
  • В: \( (x + 3)(x - 5) \)
  • Г: \( (x + 3)(x + 5) \)

Version gemini-1.5-flash

Квадратниот трином \( x^2 - 2x - 15 \) разложен на множители има вид:

  • A: \( (x - 3)(x - 5) \)
  • Б: \( (x - 3)(x + 5) \)
  • В: \( (x + 3)(x - 5) \)
  • Г: \( (x + 3)(x + 5) \)

Version claude-3-5-sonnet

Квадратниот трином \(x^2-2x-15\) разложен на множители има вид:

  • A: \((x-3)(x-5)\)
  • Б: \((x-3)(x+5)\)
  • В: \((x+3)(x-5)\)
  • Г: \((x+3)(x+5)\)

Exercise Number: 4

Reference Version

По извршување на назначените операции во изразот \(((x^2 \cdot x^3)^4 : x^5)^2 : x^{37}\) се добива:

  • A: \(\frac{1}{x^7}\)
  • Б: \(\frac{1}{x}\)
  • В: \(x\)
  • Г: \(x^7\)

Version gpt-4o

По извршување на назначените операции во изразот \(((x^2 \cdot x^3)^4 \cdot x^5)^2 \cdot x^{37}\) се добива:

  • A: \(\frac{1}{x^7}\)
  • Б: \(\frac{1}{x}\)
  • В: \(x\)
  • Г: \(x^7\)

Version gemini-2.0-flash

По извршување на назначените операции во изразот \( ((x^2 \cdot x^3)^4 : x^5)^2 : x^{37} \) се добива:

  • A: \( \frac{1}{x^7} \)
  • Б: \( \frac{1}{x} \)
  • В: \( x \)
  • Г: \( x^7 \)

Version gemini-1.5-flash

По извршување на назначените операции во изразот \( ((x^2 \cdot x^3)^4 \div x^5)^2 \div x^{37} \) се добива:

  • A: \( \frac{1}{x^7} \)
  • Б: \( \frac{1}{x} \)
  • В: \( x \)
  • Г: \( x^7 \)

Version claude-3-5-sonnet

По извршување на назначените операции во изразот \((x^2 \cdot x^3)^4 : x^5)^2 : x^{37}\) се добива:

  • A: \(\frac{1}{x^7}\)
  • Б: \(\frac{1}{x}\)
  • В: \(x\)
  • Г: \(x^7\)

Exercise Number: 5

Reference Version

Со упростување на изразот \( \frac{1}{a-1} - \frac{2}{a^2-1} \), \( a \neq 1, a \neq -1 \), се добива:

  • A: \( a + 1 \)
  • Б: \( \frac{1}{a+1} \)
  • В: \( \frac{1}{a-1} \)
  • Г: \( a - 1 \)

Version gpt-4o

Со упростување на изразот \( \frac{1}{a-1} - \frac{2}{a^2-1} \), \( a \neq 1, a \neq -1 \), се добива:

  • A: \( a + 1 \)
  • Б: \( \frac{1}{a+1} \)
  • В: \( \frac{1}{a-1} \)
  • Г: \( a - 1 \)

Version gemini-2.0-flash

Со упростување на изразот \(\frac{1}{a-1} - \frac{2}{a^2-1}\), \(a \neq 1, a \neq -1\), се добива:

  • A: \( a + 1 \)
  • Б: \(\frac{1}{a+1}\)
  • В: \(\frac{1}{a-1}\)
  • Г: \( a - 1 \)

Version gemini-1.5-flash

Со упростување на изразот \( \frac{1}{a-1} - \frac{2}{a^2 - 1} \), \( a \neq 1 \), \( a \neq -1 \), се добива:

  • A: \( a + 1 \)
  • Б: \( \frac{1}{a + 1} \)
  • В: \( \frac{1}{a - 1} \)
  • Г: \( a - 1 \)

Version claude-3-5-sonnet

Со упростување на изразот \(\frac{1}{a-1} - \frac{2}{a^2-1}\), \(a≠1, a≠-1\), се добива:

  • A: \(a + 1\)
  • Б: \(\frac{1}{a+1}\)
  • В: \(\frac{1}{a-1}\)
  • Г: \(a - 1\)

Exercise Number: 6

Reference Version

Ако \( a \) и \( b \) се природни броеви такви што \( a < b \), тогаш:

  • A: \( \frac{1}{a} > \frac{1}{b} \)
  • Б: \( \frac{1}{a} < \frac{1}{b} \)
  • В: \( a < \frac{1}{b} \)
  • Г: \( \frac{1}{a} > b \)

Version gpt-4o

Ако \( a \) и \( b \) се природни броеви такви што \( a < b \), тогаш:

  • A: \( \frac{1}{a} > \frac{1}{b} \)
  • Б: \( \frac{1}{a} < \frac{1}{b} \)
  • В: \( a < \frac{1}{b} \)
  • Г: \( \frac{1}{a} > b \)

Version gemini-2.0-flash

Ако \( a \) и \( b \) се природни броеви такви што \( a < b \), тогаш:

  • A: \(\frac{1}{a} > \frac{1}{b}\)
  • Б: \(\frac{1}{a} < \frac{1}{b}\)
  • В: \(a < \frac{1}{b}\)
  • Г: \(\frac{1}{a} > b\)

Version gemini-1.5-flash

Ако \( a \) и \( b \) се природни броеви такви што \( a < b \), тогаш:

  • A: \( \frac{1}{a} > \frac{1}{b} \)
  • Б: \( \frac{1}{a} < \frac{1}{b} \)
  • В: \( a < \frac{1}{b} \)
  • Г: \( \frac{1}{a} > b \)

Version claude-3-5-sonnet

Ако \(a\) и \(b\) се природни броеви такви што \(a < b\), тогаш:

  • A: \(\frac{1}{a} > \frac{1}{b}\)
  • Б: \(\frac{1}{a} < \frac{1}{b}\)
  • В: \(a < \frac{1}{b}\)
  • Г: \(\frac{1}{a} > b\)

Exercise Number: 7

Reference Version

Периметарот на еден рамнокрак триаголник е \( 64 \text{ cm} \). Ако разликата меѓу кракот и основата на триаголникот е \( 11 \text{ cm} \), тогаш основата е:

  • A: \( 25 \text{ cm} \)
  • Б: \( 16 \text{ cm} \)
  • В: \( 12 \text{ cm} \)
  • Г: \( 14 \text{ cm} \)

Version gpt-4o

Периметарот на еден рамнокрак триаголник е \( 64 \text{ cm} \). Ако разликата меѓу кракот и основата на триаголникот е \( 11 \text{ cm} \), тогаш основата е:

  • A: \( 25 \text{ cm} \)
  • Б: \( 16 \text{ cm} \)
  • В: \( 12 \text{ cm} \)
  • Г: \( 14 \text{ cm} \)

Version gemini-2.0-flash

Периметарот на еден рамнокрак триаголник е \(64\) \(cm\). Ако разликата меѓу кракот и основата на триаголникот е \(11\) \(cm\), тогаш основата е:

  • A: \(25\) \(cm\)
  • Б: \(16\) \(cm\)
  • В: \(12\) \(cm\)
  • Г: \(14\) \(cm\)

Version gemini-1.5-flash

Периметарот на еден рамнокрак триаголник е 64 ст. Ако разликата меѓу кракот и основата на триаголникот е 11 ст, тогаш основата е:

  • A: 25 cm
  • Б: 16 cm
  • В: 12 cm
  • Г: 14 cm

Version claude-3-5-sonnet

Периметарот на еден рамнокрак триаголник е \(64 \text{ cm}\). Ако разликата меѓу кракот и основата на триаголникот е \(11 \text{ cm}\), тогаш основата е:

  • A: \(25 \text{ cm}\)
  • Б: \(16 \text{ cm}\)
  • В: \(12 \text{ cm}\)
  • Г: \(14 \text{ cm}\)

Exercise Number: 8

Reference Version

Периметрите на две кружници се во однос \( 5 : 7 \). Ако радиусот на помалата кружница е \( 15 \text{ cm} \), тогаш периметарот на поголемата кружница е:

  • A: \( 35 \text{ cm} \)
  • Б: \( 21 \pi \text{ cm} \)
  • В: \( 42 \text{ cm} \)
  • Г: \( 42 \pi \text{ cm} \)

Version gpt-4o

Периметрите на две кружници се во однос \( 5 : 7 \). Ако радиусот на помалата кружница е \( 15 \text{ cm} \), тогаш периметарот на поголемата кружница е:

  • A: \( 35 \text{ cm} \)
  • Б: \( 21 \pi \text{ cm} \)
  • В: \( 42 \text{ cm} \)
  • Г: \( 42 \pi \text{ cm} \)

Version gemini-2.0-flash

Периметрите на две кружници се во однос \(5 : 7\). Ако радиусот на помалата кружница е \(15\) \(cm\), тогаш периметарот на поголемата кружница е:

  • A: \(35\) \(cm\)
  • Б: \(21\pi\) \(cm\)
  • В: \(42\) \(cm\)
  • Г: \(42\pi\) \(cm\)

Version gemini-1.5-flash

Периметрите на две кружници се во однос 5 : 7. Ако радиусот на помалата кружница е 15 cm, тогаш периметарот на поголемата кружница е:

  • A: 35 cm
  • Б: \( 21\pi \) cm
  • В: 42 cm
  • Г: \( 42\pi \) cm

Version claude-3-5-sonnet

Периметрите на две кружници се во однос 5 : 7. Ако радиусот на помалата кружница е \(15 \text{ cm}\), тогаш периметарот на поголемата кружница е:

  • A: \(35 \text{ cm}\)
  • Б: \(21\pi \text{ cm}\)
  • В: \(42\text{cm}\)
  • Г: \(42\pi \text{ cm}\)

Exercise Number: 9

Reference Version

Колку изнесува радиусот на цилиндар чиј оскин пресек е квадрат со плоштина \( P = 100 \, \text{cm}^2 \)?

  • A: \( 0,1 \, \text{dm} \)
  • Б: \( 0,5 \, \text{dm} \)
  • В: \( 10 \, \text{cm} \)
  • Г: \( 5 \, \text{dm} \)

Version gpt-4o

Колку изнесува радиусот на цилиндар чиј оскин пресек е квадрат со плоштина \( P = 100 \, \text{cm}^2 \)?

  • A: \( 0,1 \, \text{dm} \)
  • Б: \( 0,5 \, \text{dm} \)
  • В: \( 10 \, \text{cm} \)
  • Г: \( 5 \, \text{dm} \)

Version gemini-2.0-flash

Колку изнесува радиусот на цилиндар чиј оскин пресек е квадрат со плоштина \( P = 100 \ cm^2 \)?

  • A: \( 0,1 \ dm \)
  • Б: \( 0,5 \ dm \)
  • В: \( 10 \ cm \)
  • Г: \( 5 \ dm \)

Version gemini-1.5-flash

Колку изнесува радиусот на цилиндар чиј оскин пресек е квадрат со плоштина \( P = 100 \) \( cm^2 \)?

  • A: \( 0,1 \) \( dm \)
  • Б: \( 0,5 \) \( dm \)
  • В: \( 10 \) \( cm \)
  • Г: \( 5 \) \( dm \)

Version claude-3-5-sonnet

Колку изнесува радиусот на цилиндар чиј оскин пресек е квадрат со плоштина \(P = 100 \text{ cm}^2\)?

  • A: 0,1 dm
  • Б: 0,5 dm
  • В: 10 cm
  • Г: 5 dm

Exercise Number: 10

Reference Version

Цилиндар и конус имаат ист радиус на основата, а висините им се во однос \( 1 : 2 \). Во каков однос се волумените на цилиндарот и конусот?

  • A: \( 1 : 2 \)
  • Б: \( 2 : 3 \)
  • В: \( 3 : 2 \)
  • Г: \( 2 : 1 \)

Version gpt-4o

Цилиндар и конус имаат ист радиус на основата, а висините им се во однос \( 1 : 2 \). Во каков однос се волумените на цилиндарот и конусот?

  • A: \( 1 : 2 \)
  • Б: \( 2 : 3 \)
  • В: \( 3 : 2 \)
  • Г: \( 2 : 1 \)

Version gemini-2.0-flash

Цилиндар и конус имаат ист радиус на основата, а висините им се во однос 1 : 2. Во каков однос се волумените на цилиндарот и конусот?

  • A: \( 1:2 \)
  • Б: \( 2:3 \)
  • В: \( 3:2 \)
  • Г: \( 2:1 \)

Version gemini-1.5-flash

Цилиндар и конус имаат ист радиус на основата, а висините им се во однос \( 1 : 2 \). Во каков однос се волумените на цилиндарот и конусот?

  • A: \( 1 : 2 \)
  • Б: \( 2 : 3 \)
  • В: \( 3 : 2 \)
  • Г: \( 2 : 1 \)

Version claude-3-5-sonnet

Цилиндар и конус имаат ист радиус на основата, а висините им се во однос 1 : 2. Во каков однос се волумените на цилиндарот и конусот?

  • A: 1 : 2
  • Б: 2 : 3
  • В: 3 : 2
  • Г: 2 : 1

Exercise Number: 11

Reference Version

За висините \( h_a \) и \( h_b \) на паралелограмот \( ABCD \), зададен на цртежот, важи \( h_a + h_b = 20 \) мерни единици. Колку е висината \( h_a \)?

  • A: \( 4 \)
  • Б: \( 6 \)
  • В: \( 8 \)
  • Г: \( 12 \)

Version gpt-4o

За висините \( h_a \) и \( h_b \) на паралелограмот \( ABCD \), зададен на цртежот, важи \( h_a + h_b = 20 \) мерни единици. Колку е висината \( h_a \)?

  • A: \( 4 \)
  • Б: \( 6 \)
  • В: \( 8 \)
  • Г: \( 12 \)

Version gemini-2.0-flash

За висините \( h_a \) и \( h_b \) на паралелограмот \( ABCD \), зададен на цртежот, важи \( h_a + h_b = 20 \) мерни единици. Колку е висината \( h_a \)?

  • A: 4
  • Б: 6
  • В: 8
  • Г: 12

Version gemini-1.5-flash

За висините \( h_a \) и \( h_b \) на паралелограмот ABCD, зададен на цртежот, важи \( h_a + h_b = 20 \) мерни единици. Колку е висината \( h_a \)?

  • A: 4
  • Б: 6
  • В: 8
  • Г: 12

Version claude-3-5-sonnet

За висините \(h_a\) и \(h_b\) на паралелограмот ABCD, зададен на цртежот, важи \(h_a + h_b = 20\) мерни единици. Колку е висината \(h_a\)?

  • A: 4
  • Б: 6
  • В: 8
  • Г: 12

Exercise Number: 12

Reference Version

Колку е коефициентот на правецот на правата која што минува низ координатниот почеток и точката \( (4,8) \)?

  • A: \( \frac{1}{2} \)
  • Б: \( 4 \)
  • В: \(-2\)
  • Г: \( 2 \)

Version gpt-4o

Колку е коефициентот на правецот на правата која што минува низ координатниот почеток и точката \( (4,8) \)?

  • A: \( \frac{1}{2} \)
  • Б: \( 4 \)
  • В: \(-2\)
  • Г: \( 2 \)

Version gemini-2.0-flash

Колку е коефициентот на правецот на правата која што минува низ координатниот почеток и точката (4,8)?

  • A: \( \frac{1}{2} \)
  • Б: 4
  • В: -2
  • Г: 2

Version gemini-1.5-flash

Колку е коефициентот на правецот на правата која што минува низ координатниот почеток и точката \( (4, 8) \)?

  • A: \( \frac{1}{2} \)
  • Б: 4
  • В: -2
  • Г: 2

Version claude-3-5-sonnet

Колку е коефициентот на правецот на правата која што минува низ координатниот почеток и точката (4,8)?

  • A: \(\frac{1}{2}\)
  • Б: 4
  • В: -2
  • Г: 2

Exercise Number: 13

Reference Version

Равенката на правата \( y = \frac{1}{2}x - \frac{2}{3} \) е запишана во:

  • A: општ вид.
  • Б: експлицитен вид.
  • В: сегментен вид.
  • Г: нормален вид.

Version gpt-4o

Равенката на правата \( y = \frac{1}{2}x - \frac{2}{3} \) е запишана во:

  • A: општ вид.
  • Б: експлицитен вид.
  • В: сегментен вид.
  • Г: нормален вид.

Version gemini-2.0-flash

Равенката на правата \( y = \frac{1}{2}x - \frac{2}{3} \) е запишана во:

  • A: општ вид.
  • Б: експлицитен вид.
  • В: сегментен вид.
  • Г: нормален вид.

Version gemini-1.5-flash

Равенката на правата \( y = \frac{1}{2}x - \frac{2}{3} \) е запишана во:

  • A: општ вид.
  • Б: експлицитен вид.
  • В: сегментен вид.
  • Г: нормален вид.

Version claude-3-5-sonnet

Равенката на правата \(y = \frac{1}{2}x - \frac{2}{3}\) е запишана во:

  • A: општ вид
  • Б: експлицитен вид
  • В: сегментен вид
  • Г: нормален вид

Exercise Number: 14

Reference Version

Кoja од дадените прави е нормална на \( x \)-оската?

  • A: \( x = -2 \)
  • Б: \( y = -2x \)
  • В: \( y = -2 \)
  • Г: \( y = -x - 2 \)

Version gpt-4o

Кoja од дадените прави е нормална на \( x \)-оската?

  • A: \( x = -2 \)
  • Б: \( y = -2x \)
  • В: \( y = -2 \)
  • Г: \( y = -x - 2 \)

Version gemini-2.0-flash

Која од дадените прави е нормална на \( x \)-оската?

  • A: \( x = -2 \)
  • Б: \( y = -2x \)
  • В: \( y = -2 \)
  • Г: \( y = -x - 2 \)

Version gemini-1.5-flash

Која од дадените прави е нормална на \( x \) - оската?

  • A: \( x = -2 \)
  • Б: \( y = -2x \)
  • В: \( y = -2 \)
  • Г: \( y = -x - 2 \)

Version claude-3-5-sonnet

Која од дадените прави е нормална на x - оската?

  • A: \(x = -2\)
  • Б: \(y = -2x\)
  • В: \(y = -2\)
  • Г: \(y = -x - 2\)

Exercise Number: 15

Reference Version

Во една кутија има 30 топчиња. Веројатноста да се извлече бело топче од кутијата е \( \frac{2}{15} \). Колку бели топчиња има во кутијата?

  • A: 1
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 15

Version gpt-4o

Во една кутија има 30 топчиња. Веројатноста да се извлече бело топче од кутијата е \( \frac{2}{15} \). Колку бели топчиња има во кутијата?

  • A: 1
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 15

Version gemini-2.0-flash

Во една кутија има 30 топчиња. Веројатноста да се извлече бело топче од кутијата е \( \frac{2}{15} \). Колку бели топчиња има во кутијата?

  • A: 1
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 15

Version gemini-1.5-flash

Во една кутија има 30 топчиња. Веројатноста да се извлече бело топче од кутијата е \( \frac{2}{15} \). Колку бели топчиња има во кутијата?

  • A: 1
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 15

Version claude-3-5-sonnet

Во една кутија има 30 топчиња. Веројатноста да се извлече бело топче од кутијата е \(\frac{2}{15}\). Колку бели топчиња има во кутијата?

  • A: 1
  • Б: 2
  • В: 4
  • Г: 15

Exercise Number: 16

Reference Version

Во една кутија има десет ливчиња означени со природните броеви од 1 до 10. Се извлекува едно ливче. Нека настанот A е: „извлечено е ливче означено со непарен број“, а настанот B: „извлечено е ливче означено со прост број“. Колкава е веројатноста на настанот \( \overline{A} \cap B \)?

  • A: 0
  • Б: \( \frac{1}{10} \)
  • В: \( \frac{2}{10} \)
  • Г: 5

Version gpt-4o

Во една кутија има десет ливчиња означени со природните броеви од 1 до 10. Се извлекува едно ливче. Нека настанот A е: „извлечено е ливче означено со непарен број“, а настанот B: „извлечено е ливче означено со прост број“. Колкава е веројатноста на настанот \( \overline{A} \cap B \)?

  • A: 0
  • Б: \( \frac{1}{10} \)
  • В: \( \frac{2}{10} \)
  • Г: 5

Version gemini-2.0-flash

Во една кутија има десет ливчиња означени со природните броеви од 1 до 10. Се извлекува едно ливче. Нека настанот А е: "извлечено е ливче означено со непарен број", а настанот В: "извлечено е ливче означено со прост број". Колкава е веројатноста на настанот \( \overline{A} \bigcap B \)?

  • A: 0
  • Б: \( \frac{1}{10} \)
  • В: \( \frac{2}{10} \)
  • Г: 5

Version gemini-1.5-flash

Во една кутија има десет ливчиња означени со природните броеви од 1 до 10. Се извлекува едно ливче. Нека настанот А е: „извлечено е ливче означено со непарен број“, а настанот Б: „извлечено е ливче означено со прост број“. Колкава е веројатноста на настанот \( A \cap B \)?

  • A: 0
  • Б: \( \frac{1}{10} \)
  • В: \( \frac{2}{10} \)
  • Г: 5

Version claude-3-5-sonnet

Во една кутија има десет ливчиња означени со природните броеви од 1 до 10. Се извлекува едно ливче. Нека настанот A е: "извлечено е ливче означено со непарен број", а настанот B: "извлечено е ливче означено со прост број". Колкава е веројатноста на настанот \(\overline{A} \cap B\)?

  • A: 0
  • Б: \(\frac{1}{10}\)
  • В: \(\frac{2}{10}\)
  • Г: 5

Exercise Number: 17

Reference Version

Во група од 30 ученици, 24 зборуваат англиски јазик, а 2 зборуваат француски јазик. Колкава е веројатноста при случаен избор на еден ученик од групата тој да не зборува англиски?

  • A: \( 0.8 \)
  • Б: \( 0.2 \)
  • В: \( 0.23 \)
  • Г: \( 0.02 \)

Version gpt-4o

Во група од 30 ученици, 24 зборуваат англиски јазик, а 2 зборуваат француски јазик. Колкава е веројатноста при случаен избор на еден ученик од групата тој да не зборува англиски?

  • A: \( 0.8 \)
  • Б: \( 0.2 \)
  • В: \( 0.23 \)
  • Г: \( 0.02 \)

Version gemini-2.0-flash

Во група од 30 ученици, 24 зборуваат англиски јазик, а 2 зборуваат француски јазик. Колкава е веројатноста при случаен избор на еден ученик од групата тој да не зборува англиски?

  • A: 0,8
  • Б: 0,2
  • В: 0,23
  • Г: 0,02

Version gemini-1.5-flash

Во група од 30 ученици, 24 зборуваат англиски јазик, а 2 зборуваат француски јазик. Колкава е веројатноста при случаен избор на еден ученик од групата тој да не зборува англиски?

  • A: 0,8
  • Б: 0,2
  • В: 0,23
  • Г: 0,02

Version claude-3-5-sonnet

Во група од 30 ученици, 24 зборуваат англиски јазик, а 2 зборуваат француски јазик. Колкава е веројатноста при случаен избор на еден ученик од групата тој да не зборува англиски?

  • A: 0,8
  • Б: 0,2
  • В: 0,23
  • Г: 0,02

Exercise Number: 18

Reference Version

Заокружи ја низата што не е геометриска прогресија.

  • A: \( 2, 6, 18, 54, \ldots \)
  • Б: \( 3, -6, 12, -24, \ldots \)
  • В: \( -1, -3, -9, -27, \ldots \)
  • Г: \( 16, 8, 4, 1, \ldots \)

Version gpt-4o

Заокружи ја низата што не е геометриска прогресија.

  • A: \( 2, 6, 18, 54, \ldots \)
  • Б: \( 3, -6, 12, -24, \ldots \)
  • В: \( -1, -3, -9, -27, \ldots \)
  • Г: \( 16, 8, 4, 1, \ldots \)

Version gemini-2.0-flash

Заокружи ја низата што не е геометриска прогресија.

  • A: 2,6,18,54,...
  • Б: 3,-6,12,-24,...
  • В: -1,-3,-9,-27,....
  • Г: 16,8,4,1,...

Version gemini-1.5-flash

Заокружи ја низата што не е геометриска прогресија.

  • A: 2, 6, 18, 54,...
  • Б: 3, -6, 12, -24,...
  • В: -1, -3, -9, -27,...
  • Г: 16, 8, 4, 1,...

Version claude-3-5-sonnet

Заокружи ја низата што не е геометриска прогресија.

  • A: 2,6,18,54,...
  • Б: 3,-6,12,-24,...
  • В: -1,-3,-9,-27,....
  • Г: 16,8,4,1,...

Exercise Number: 19

Reference Version

Седмиот член во геометриската прогресија \( 3, -\frac{3}{2}, \frac{3}{4}, \ldots \) е еднаков на:

  • A: \(-\frac{3}{128}\)
  • Б: \(-\frac{3}{64}\)
  • В: \(\frac{3}{64}\)
  • Г: \(\frac{3}{128}\)

Version gpt-4o

Седмиот член во геометриската прогресија \( 3, -\frac{3}{2}, \frac{3}{4}, \ldots \) е еднаков на:

  • A: \(-\frac{3}{128}\)
  • Б: \(\frac{3}{64}\)
  • В: \(\frac{3}{64}\)
  • Г: \(\frac{3}{128}\)

Version gemini-2.0-flash

Седмиот член во геометриската прогресија \( 3, -\frac{3}{2}, \frac{3}{4}, ... \) е еднаков на:

  • A: \( -\frac{3}{128} \)
  • Б: \( -\frac{3}{64} \)
  • В: \( \frac{3}{64} \)
  • Г: \( \frac{3}{128} \)

Version gemini-1.5-flash

Седмиот член во геометриската прогресија \( 3, -\frac{3}{2}, \frac{3}{4}, ... \) е еднаков на:

  • A: \( -\frac{3}{128} \)
  • Б: \( -\frac{3}{64} \)
  • В: \( \frac{3}{64} \)
  • Г: \( \frac{3}{128} \)

Version claude-3-5-sonnet

Седмиот член во геометриската прогресија \(3,-\frac{3}{2},\frac{3}{4},...\) е еднаков на:

  • A: \(-\frac{3}{128}\)
  • Б: \(-\frac{3}{64}\)
  • В: \(\frac{3}{64}\)
  • Г: \(\frac{3}{128}\)

Exercise Number: 20

Reference Version

Кој член во аритметичката прогресија \( 4, 9, 14, 19, \ldots \) е еднаков на 99?

  • A: \( a_{18} \)
  • Б: \( a_{19} \)
  • В: \( a_{21} \)
  • Г: \( a_{20} \)

Version gpt-4o

Кој член во аритметичката прогресија \( 4, 9, 14, 19, \ldots \) е еднаков на 99?

  • A: \( a_{18} \)
  • Б: \( a_{19} \)
  • В: \( a_{21} \)
  • Г: \( a_{20} \)

Version gemini-2.0-flash

Кој член во аритметичката прогресија 4, 9, 14, 19, ... е еднаков на 99?

  • A: \( a_{18} \)
  • Б: \( a_{19} \)
  • В: \( a_{21} \)
  • Г: \( a_{20} \)

Version gemini-1.5-flash

Кој член во аритметичката прогресија 4, 9, 14, 19, ... е еднаков на 99?

  • A: \( a_{18} \)
  • Б: \( a_{19} \)
  • В: \( a_{21} \)
  • Г: \( a_{20} \)

Version claude-3-5-sonnet

Кој член во аритметичката прогресија 4, 9, 14, 19, ... е еднаков на 99?

  • A: \(a_{18}\)
  • Б: \(a_{19}\)
  • В: \(a_{21}\)
  • Г: \(a_{20}\)

Exercise Number: 21

Reference Version

Ако збирот на една бесконечна геометриска прогресија е \( S = 5 \), а количникот е \( q = \frac{6}{7} \), тогаш првиот член во прогресијата е \( a_1 = \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Ако збирот на една бесконечна геометриска прогресија е \( S = 5 \), а количникот е \( q = \frac{6}{7} \), тогаш првиот член во прогресијата е \( a_1 = \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gemini-2.0-flash

Ако збирот на една бесконечна геометриска прогресија е \( S = 5 \), а количникот е \( q = \frac{6}{7} \), тогаш првиот член во прогресијата е \( a_1 \) = \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

Ако збирот на една бесконечна геометриска прогресија е \( S = 5 \), а количникот е \( q = \frac{6}{7} \), тогаш првиот член во прогресијата е \( a_1 = \_\_\_\_\_\_\_ \).

Version claude-3-5-sonnet

Ако збирот на една бесконечна геометриска прогресија е \(S = 5\), а количникот е \(q = \frac{6}{7}\), тогаш првиот член во прогресијата \(a_1 = \) \(\_\_\_\_\_\_\_\).

Exercise Number: 22

Reference Version

A. Пресек на интервалите \((-1,4]\) и \((2,6)\) е интервалот \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Б. Унија на интервалите \([-2,\infty)\) и \((-\infty,2]\) е интервалот \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

A. Пресек на интервалите \((-1,4]\) и \((2,6)\) е интервалот \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Б. Унија на интервалите \([-2,\infty)\) и \((-\infty,2]\) е интервалот \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Version gemini-2.0-flash

A. Пресек на интервалите \((-1,4]\) и \((2,6)\) е интервалот \(\_\_\_\).
Б. Унија на интервалите \([-2,\infty)\) и \((-\infty,2]\) е интервалот \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

А. Пресек на интервалите \((-1, 4]\) и \((2, 6)\) е интервалот \(_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\). \
Б. Унија на интервалите \([-2, \infty)\) и \( (-\infty, 2]\) е интервалот \(_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version claude-3-5-sonnet

A. Пресек на интервалите \((-1,4]\) и \((2,6)\) е интервалот \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).
Б. Унија на интервалите \([-2,\infty)\) и \((-\infty,2]\) е интервалот \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Exercise Number: 23

Reference Version

Ако \( f(x) = \frac{3x-1}{x+2} \), тогаш:

A. дефиниционата област \( D_f \) на функцијата \( f(x) \) е \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Б. Вредноста на функцијата \( f(x) \) во точката \( x = -1 \) е \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Ако \( f(x) = \frac{3x-1}{x+2} \), тогаш:

A. дефиниционата област \( D_f \) на функцијата \( f(x) \) е \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Б. Вредноста на функцијата \( f(x) \) во точката \( x = -1 \) е \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Version gemini-2.0-flash

Ако \( f(x) = \frac{3x-1}{x+2} \), тогаш: \
A. дефиниционата област \( D_f \), на функцијата \( f(x) \), е \(\_\_\_\). \
Б. Вредноста на функцијата \( f(x) \) во точката \( x = -1 \) е \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

Ако \( f(x) = \frac{3x - 1}{x + 2} \), тогаш: \
А. дефиниционата област \( D_f \) на функцијата \( f(x) \) е \(_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\). \
Б. Вредноста на функцијата \( f(x) \) во точката \( x = -1 \) е \(_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version claude-3-5-sonnet

Ако \(f(x) = \frac{3x-1}{x+2}\), тогаш:
A. дефиниционата област \(D_f\) на функцијата \(f(x)\) е \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).
Б. Вредноста на функцијата \(f(x)\) во точката \(x = -1\) е \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Exercise Number: 24

Reference Version

За кои вредности на параметарот \( k \), решенијата на квадратната равенка \( 2x^2 - 8x + k + 6 = 0 \) се:

A. реални и еднакви? Одговор: \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Б. реални и различни? Одговор: \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

За кои вредности на параметарот \( k \), решенијата на квадратната равенка \( 2x^2 - 8x + k + 6 = 0 \) се:

A. реални и еднакви? Одговор: \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Б. реални и различни? Одговор: \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Version gemini-2.0-flash

За кои вредности на параметарот \( k \), решенијата на квадратната равенката \( 2x^2 - 8x + k + 6 = 0 \) се: \
А. реални и еднакви? Одговор: \(\_\_\_\). \
Б. реални и различни? Одговор: \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

За кои вредности на параметрот \( k \), решенијата на квадратната равенка \( 2x^2 - 8x + k + 6 = 0 \) се: \
А. реални и еднакви? Одговор: \(_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\). \
Б. реални и различни? Одговор: \(_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version claude-3-5-sonnet

За кои вредности на параметарот \(k\), решенијата на квадратната равенка \(2x^2-8x+k+6=0\) се:
A. реални и еднакви? Одговор: \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)
Б. реални и различни? Одговор: \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)

Exercise Number: 25

Reference Version

A. Плоштината на триаголник со страни \(3 \, \text{cm}\), \(4 \, \text{cm}\) и \(5 \, \text{cm}\) изнесува \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)\(\text{cm}^2\).

Б. Должината на страната на рамностран триаголник со плоштина \(4\sqrt{3}\text{cm}^2\), изнесува \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\) \(\text{cm}\).

Version gpt-4o

A. Плоштината на триаголник со страни \(3 \, \text{cm}\), \(4 \, \text{cm}\) и \(5 \, \text{cm}\) изнесува \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ \(\text{cm}^2\).

Б. Должината на страната на рамностран триаголник со плоштина \(4\sqrt{3}\text{cm}^2\), изнесува \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ \(\text{cm}\).

Version gemini-2.0-flash

А. Плоштината на триаголник со страни \(3\) cm, \(4\) cm и \(5\) cm изнесува \(\_\_\_\) cm².
Б. Должината на страната на рамностран триаголник со плоштина \(4\sqrt{3}\)cm², изнесува \(\_\_\_\) cm.

Version gemini-1.5-flash

А. Плоштината на триаголник со страни 3 см, 4 см и 5 см изнесува \(\_\_\_\_\) \(cm^2\). \
Б. Должината на страната на рамностран триаголник со плоштина \(4\sqrt{3}cm^2\), изнесува \(\_\_\_\_\) см.

Version claude-3-5-sonnet

A. Плоштината на триаголник со страни \(3 \, cm\), \(4 \, cm\) и \(5 \, cm\) изнесува \(\_\_\_\) \(cm^2\).
Б. Должината на страната на рамностран триаголник со плоштина \(4\sqrt{3}cm^2\), изнесува \(\_\_\_\) \(cm\).

Exercise Number: 26

Reference Version

A. Конус, чиј осен пресек е рамностран триаголник, се нарекува \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)конус.

Б. Волуменот на конус со радиус \(r = 6 \, \text{cm}\) и изводница \(s = 10 \, \text{cm}\) изнесува \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\) \(\text{cm}^3\).

Version gpt-4o

A. Конус, чиј осен пресек е рамностран триаголник, се нарекува \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ конус.

Б. Волуменот на конус со радиус \(r = 6 \, \text{cm}\) и изводница \(s = 10 \, \text{cm}\) изнесува \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ \(\text{cm}^3\).

Version gemini-2.0-flash

А. Конус, чиј осен пресек е рамностран триаголник, се нарекува \(\_\_\_\) конус.
Б. Волуменот на конус со радиус \(r = 6\) cm и изводница \(s = 10\) cm изнесува \(\_\_\_\) cm³.

Version gemini-1.5-flash

А. Конус, чиј осен пресек е рамностран триаголник, се нарекува \(\_\_\_\_\) конус. \
Б. Волуменот на конус со радиус \(r = 6\) см и изводница \(s = 10\) см изнесува \(\_\_\_\_\) \(cm^3\).

Version claude-3-5-sonnet

A. Конус, чиј осен пресек е рамностран триаголник, се нарекува \(\_\_\_\) конус.
Б. Волуменот на конус со радиус \(r = 6 \, cm\) и изводница \(s = 10 \, cm\) изнесува \(\_\_\_\) \(cm^3\).

Exercise Number: 27

Reference Version

Нека се дадени правите \(y = k_1 \cdot x + n_1\) и \(y = k_2 \cdot x + n_2\).

A. Дадените прави се заемно нормални ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Б. Дадените прави се заемно паралелни ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Нека се дадени правите \(y = k_1 \cdot x + n_1\) и \(y = k_2 \cdot x + n_2\).

A. Дадените прави се заемно нормални ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Б. Дадените прави се заемно паралелни ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Version gemini-2.0-flash

Нека се дадени правите \(y = k_1 \cdot x + n_1\) и \(y = k_2 \cdot x + n_2\).
А. Дадените прави се заемно нормални ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \(\_\_\_\).
Б. Дадените прави се заемно паралелни ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

Нека се дадени правите \(y = k_1 \cdot x + n_1\) и \(y = k_2 \cdot x + n_2\). \
А. Дадените прави се заемно нормални ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \(\_\_\_\_\) \
Б. Дадените прави се заемно паралелни ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \(\_\_\_\_\)

Version claude-3-5-sonnet

Нека се дадени правите \(y = k_1 \cdot x + n_1\) и \(y = k_2 \cdot x + n_2\).
A. Дадените прави се заемно нормални ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \(\_\_\_\).
Б. Дадените прави се заемно паралелни ако коефициентите \(k_1\) и \(k_2\) го исполнуваат условот \(\_\_\_\).

Exercise Number: 28

Reference Version

Од кутија со \(10\) бели и \(12\) црвени топчиња се извлекува едно топче и се става настрана. Потоа, од останатите топчиња се извлекува уште едно топче.

A. Ако првото извлечено топче било бело, тогаш веројатноста и второто извлечено топче да е бело изнесува \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Б. Ако првото извлечено топче било црвено тогаш веројатноста второто извлечено топче да е бело изнесува \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\).

Version gpt-4o

Од кутија со \(10\) бели и \(12\) црвени топчиња се извлекува едно топче и се става настрана. Потоа, од останатите топчиња се извлекува уште едно топче.

A. Ако првото извлечено топче било бело, тогаш веројатноста и второто извлечено топче да е бело изнесува \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Б. Ако првото извлечено топче било црвено тогаш веројатноста второто извлечено топче да е бело изнесува \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_.

Version gemini-2.0-flash

Од кутија со 10 бели и 12 црвени топчиња се извлекува едно топче и се става настрана. Потоа, од останатите топчиња се извлекува уште едно топче.
А. Ако првото извлечено топче било бело, тогаш веројатноста и второто извлечено топче да е бело изнесува \(\_\_\_\).
Б. Ако првото извлечено топче било црвено тогаш веројатноста второто извлечено топче да е бело изнесува \(\_\_\_\).

Version gemini-1.5-flash

Од кутија со 10 бели и 12 црвени топчиња се извлекува едно топче и се става настрана. Потоа, од останатите топчиња се извлекува уште едно топче. \
А. Ако првото извлечено топче било бело, тогаш веројатноста и второто извлечено топче да е бело изнесува \(\_\_\_\_\). \
Б. Ако првото извлечено топче било црвено тогаш веројатноста второто извлечено топче да е бело изнесува \(\_\_\_\_\).

Version claude-3-5-sonnet

Од кутија со 10 бели и 12 црвени топчиња се извлекува едно топче и се става настрана. Потоа, од останатите топчиња се извлекува уште едно топче.
A. Ако првото извлечено топче било бело, тогаш веројатноста и второто извлечено топче да е бело изнесува \(\_\_\_\).
Б. Ако првото извлечено топче било црвено тогаш веројатноста второто извлечено топче да е бело изнесува \(\_\_\_\).

Exercise Number: 29

Reference Version

Определи го дефиниционото множество и реши ја равенката
\[
\frac{6}{4x^2-1} + \frac{3}{2x+1} = \frac{2x+1}{2x-1}
\]

Version gpt-4o

Определи го дефиниционото множество и реши ја равенката
\[
\frac{6}{4x^2-1} + \frac{3}{2x+1} = \frac{2x+1}{2x-1}
\]

Version gemini-2.0-flash

Определи го дефиниционото множество и реши ја равенката
\[
\frac{6}{4x^2-1} + \frac{3}{2x+1} = \frac{2x+1}{2x-1}
\]

Version gemini-1.5-flash

Определи го дефиниционото множество и реши ја равенката
\[ \frac{6}{4x^2 - 1} + \frac{3}{2x + 1} = \frac{2x + 1}{2x - 1} \]

Version claude-3-5-sonnet

Определи го дефиниционото множество и реши ја равенката
\[\frac{6}{4x^2-1} + \frac{3}{2x+1} = \frac{2x+1}{2x-1}\]

Exercise Number: 30

Reference Version

Двајца работници заедно завршуваат една работа за 8 дена. Првиот од нив, ако работи сам, би ја завршил работата за 12 дена побрзо, отколку вториот кога би работел сам. За колку дена секој од нив може сам да ја заврши работата?

Version gpt-4o

Двајца работници заедно завршуваат една работа за 8 дена. Првиот од нив, ако работи сам, би ја завршил работата за 12 дена побрзо, отколку вториот кога би работел сам. За колку дена секој од нив може сам да ја заврши работата?

Version gemini-2.0-flash

Двајца работници заедно завршуваат една работа за 8 дена. Првиот од нив, ако работи сам, би ја завршил работата за 12 дена побрзо, отколку вториот кога би работел сам. \
За колку дена секој од нив може сам да ја заврши работата?

Version gemini-1.5-flash

Двајца работници заедно завршуваат една работа за 8 дена. Првиот од нив, ако работи сам, би ја завршил работата за 12 дена побрзо, отколку вториот кога би работел сам. \
За колку дена секој од нив може сам да ја заврши работата?

Version claude-3-5-sonnet

Двајца работници заедно завршуваат една работа за 8 дена. Првиот од нив, ако работи сам, би ја завршил работата за 12 дена побрзо, отколку вториот кога би работел сам.
За колку дена секој од нив може сам да ја заврши работата?

Exercise Number: 31

Reference Version

Реши ја линеарната неравенка:
\[
5 - \frac{2 - x}{3} \leq \frac{x}{2} - \frac{1 - x}{4}
\]

Version gpt-4o

Реши ја линеарната неравенка:
\[
5 - \frac{2 - x}{3} \leq \frac{x}{2} - \frac{1 - x}{4}
\]

Version gemini-2.0-flash

Реши ја линеарната неравенка:
\[
5 - rac{2-x}{3} \leq rac{x}{2} - rac{1-x}{4}
\]

Version gemini-1.5-flash

Реши ја линеарната неравенка:
\[ 5 - \frac{2-x}{3} \leq \frac{x}{2} - \frac{1-x}{4} \]

Version claude-3-5-sonnet

Реши ја линеарната неравенка:
\[5-\frac{2-x}{3} \leq \frac{x}{2} \leq \frac{1-x}{4}\]

Exercise Number: 32

Reference Version

Нека \( x_1 \) и \( x_2 \) се решенија на равенката \( 3x^2 + x - 1 = 0 \). Без да ја решаваш равенката, пресметај ја вредноста на изразот:
\[
\frac{3x_1^2 + 5x_1x_2 + 3x_2^2}{2x_1x_2^2 + 2x_1^2x_2}
\]
Решение: \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)

Version gpt-4o

Нека \( x_1 \) и \( x_2 \) се решенија на равенката \( 3x^2 + x - 1 = 0 \). Без да ја решаваш равенката, пресметај ја вредноста на изразот:
\[
\frac{3x_1^2 + 5x_1x_2 + 3x_2^2}{2x_1^2 + 2x_1x_2}
\]
Решение: \(\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\)

Version gemini-2.0-flash

Нека \( x_1 \) и \( x_2 \) се решенија на равенката \( 3x^2 + x - 1 = 0 \). \
Без да ја решаваш равенката, пресметај ја вредноста на изразот:
\[
\frac{3x_1^2 + 5x_1x_2 + 3x_2^2}{2x_1x_2^2 + 2x_1^2x_2}
\]

Version gemini-1.5-flash

Нека \( x_1 \) и \( x_2 \) се решенија на равенката \( 3x^2 + x - 1 = 0 \). Без да ја решаваш равенката, пресметај ја вредноста на изразот:
\[ \frac{3x_1^2 + 5x_1x_2 + 3x_2^2}{2x_1x_2^2 + 2x_1^2x_2} \]

Version claude-3-5-sonnet

Нека \(x_1\) и \(x_2\) се решенија на равенката \(3x^2 + x - 1 = 0\).
Без да ја решаваш равенката, пресметај ја вредноста на изразот:
\[
\frac{3x_1^2 + 5x_1x_2 + 3x_2^2}{2x_1x_2^2 + 2x_1^2x_2}
\]

Exercise Number: 33

Reference Version

Во равенката \( x(2-x) + m + 1 = 0 \), определи ја вредноста на параметарот \( m \), ако нејзините решенија го исполнуваат условот \( x_1 = x_2 \).

Version gpt-4o

Во равенката \( x(2-x) + m + 1 = 0 \), определи ја вредноста на параметарот \( m \), ако нејзините решенија го исполнуваат условот \( x_1 = x_2 \).

Version gemini-2.0-flash

Во равенката \( x(2-x) + m + 1 = 0 \), определи ја вредноста на параметарот \( m \), ако нејзините решенија го исполнуваат условот \( x_1 = x_2 \).

Version gemini-1.5-flash

Во равенката \( x(2-x) + m + 1 = 0 \), определи ја вредноста на параметарот \( m \), ако нејзините решенија го исполнуваат условот \( x_1 = x_2 \).

Version claude-3-5-sonnet

Во равенката \(x(2-x)+m+1=0\), определи ја вредноста на параметарот \(m\), ако нејзините решенија го исполнуваат условот \(x_1=x_2\).

Exercise Number: 34

Reference Version

Ромб чии дијагонали се однесуваат како \(3 : 4\), има периметар \(6 \, \text{cm}\). Пресметај ги плоштината и висината на ромбот.

Version gpt-4o

Ромб чии дијагонали се однесуваат како \(3 : 4\), има периметар \(6 \, \text{cm}\). Пресметај ги плоштината и висината на ромбот.

Version gemini-2.0-flash

Ромб чии дијагонали се однесуваат како \(3 : 4\), има периметар \(6\) cm. \
Пресметај ги плоштината и висината на ромбот.

Version gemini-1.5-flash

Ромб чии дијагонали се однесуваат како 3 : 4, има периметар 6 cm. Пресметај ги плоштината и висината на ромбот.

Version claude-3-5-sonnet

Ромб чии дијагонали се однесуваат како 3 : 4, има периметар 6 cm. Пресметај ги плоштината и висината на ромбот.

Exercise Number: 35

Reference Version

На цртежот е даден правоаголник \( ABCD \) со страна \( \overline{AB} = 20 \, \text{cm} \). Должината на нормалата повлечена од темето \( B \) кон дијагоналата \( AC \) е \( 12 \, \text{cm} \). Пресметај ги плоштината и периметарот на правоаголникот \( ABCD \).

Version gpt-4o

На цртежот е даден правоаголник \( ABCD \) со страна \( AB = 20 \, \text{cm} \). Должината на нормалата повлечена од темето \( B \) кон дијагоналата \( AC \) е \( 12 \, \text{cm} \). Пресметај ги плоштината и периметарот на правоаголникот \( ABCD \).

Version gemini-2.0-flash

На цртежот е даден правоаголник \( ABCD \) со страна \( \overline{AB} = 20 cm \). \
Должината на нормалата повлечена од темето \( B \) кон дијагоналата \( AC \) е \( 12 cm \).\
Пресметај ги плоштината и периметарот на правоаголникот \( ABCD \).

Version gemini-1.5-flash

На цртежот е даден правоаголник \(ABCD\) со страна \(AB = 20cm\). Должината на нормалата повлечена од темето \(B\) кон дијагоналата \(AC\) е \(12cm\). Пресметај ги плоштината и периметарот на правоаголникот \(ABCD\).

Version claude-3-5-sonnet

На цртежот е даден правоаголник ABCD
со страна \(AB = 20cm\).
Должината на нормалата повлечена од
темето B кон дијагоналата AC е \(12 \, cm\).
Пресметај ги плоштината и периметарот
на правоаголникот ABCD.

Exercise Number: 36

Reference Version

Дијагоналниот пресек на правилна четириаголна пирамида е рамностран триаголник со плоштина \( P_d = 16\sqrt{3} \, \text{cm}^2 \). Пресметај ја плоштината на пирамидата.

Version gpt-4o

Дијагоналниот пресек на правилна четириаголна пирамида е рамностран триаголник со плоштина \( P_d = 16\sqrt{3} \, \text{cm}^2 \). Пресметај ја плоштината на пирамидата.

Version gemini-2.0-flash

Дијагоналниот пресек на правилна четириаголна пирамида е рамностран триаголник со плоштина \( P_d = 16\sqrt{3} cm^2 \). \
Пресметај ја плоштината на пирамидата.

Version gemini-1.5-flash

Дијагоналниот пресек на правилна четириаголна пирамида е рамностран триаголник со плоштина \( P_d = 16\sqrt{3}cm^2 \). Пресметај ја плоштината на пирамидата.

Version claude-3-5-sonnet

Дијагоналниот пресек на правилна четириаголна пирамида е рамностран триаголник со плоштина \(P_d = 16\sqrt{3}cm^2\). Пресметај ја плоштината на пирамидата.

Exercise Number: 37

Reference Version

Плоштината на цилиндар е \(80\pi \, cm^2\), а разликата меѓу висината и радиусот на цилиндрот е \(2 \, cm\). Пресметај го волуменот на цилиндрот.

Version gpt-4o

Плоштината на цилиндар е \(80\pi \, cm^2\), а разликата меѓу висината и радиусот на цилиндрот е \(2 \, cm\). Пресметај го волуменот на цилиндрот.

Version gemini-2.0-flash

Плоштината на цилиндар е \( 80\pi \ cm^2 \), а разликата меѓу висината и радиусот на цилиндарот е \( 2 \ cm \). \
Пресметај го волуменот на цилиндарот.

Version gemini-1.5-flash

Плоштината на цилиндар е \(80\pi\) \(см^2\), а разликата меѓу висината и радиусот на цилиндарот е 2 \(см\). Пресметај го волуменот на цилиндарот.

Version claude-3-5-sonnet

Плоштината на цилиндар е \(80\pi\) \(cm^2\), а разликата меѓу висината и радиусот на цилиндарот е \(2\) \(cm\). Пресметај го волуменот на цилиндарот.

Exercise Number: 38

Reference Version

Одреди ги вредностите на параметрите \( a \) и \( b \) за кои правата \((3a - 2b + 5)x - (a - b)y + 2a - 5b + 1 = 0 \) ќе биде симетрала на првиот квадрант.

Version gpt-4o

Одреди ги вредностите на параметрите \( a \) и \( b \) за кои правата \((3a - 2b + 5)x - (a - b)y + 2a - 5b + 1 = 0 \) ќе биде симетрала на првиот квадрант.

Version gemini-2.0-flash

Одреди ги вредностите на параметрите \( a \) и \( b \) за кои правата \( (3a - 2b + 5)x - (a - b)y + 2a - 5b + 1 = 0 \) ќе биде симетрала на првиот квадрант.

Version gemini-1.5-flash

Одреди ги вредностите на параметрите \( a \) и \( b \) за кои правата \( (3a - 2b + 5)x – (a – b)y + 2a – 5b + 1 = 0 \) ќе биде симетрала на првиот квадрант.

Version claude-3-5-sonnet

Одреди ги вредностите на параметрите \(a\) и \(b\) за кои правата \[(3a-2b+5)x-(a-b)y+2a-5b+1=0\] ќе биде симетрала на првиот квадрант.

Exercise Number: 39

Reference Version

Определи ги координатите на точката која лежи на \( x \)-оската и е еднакво оддалечена од точките \( A(1,3) \) и \( B(6,2) \).

Version gpt-4o

Определи ги координатите на точката која лежи на \( x \)-оската и е еднакво оддалечена од точките \( A(1,3) \) и \( B(6,2) \).

Version gemini-2.0-flash

Определи ги координатите на точката која лежи на \(x\) - оската и е еднакво оддалечена од точките \(A(1,3)\) и \(B(6,2)\).

Version gemini-1.5-flash

Определи ги координатите на точката која лежи на \( x \) - оската и е еднакво оддалечена од точките \( A(1,3) \) и \( B(6,2) \).

Version claude-3-5-sonnet

Определи ги координатите на точката која лежи на x - оската и е еднакво оддалечена од точките \(A(1,3)\) и \(B(6,2)\).

Exercise Number: 40

Reference Version

Еден експеримент се состои од четири пати фрлање на паричка. При секое фрлање од горната страна на паричката може да се падне глава (\( Г \)) или петка (\( П \)).

A. Запиши го множеството на елементарни настани \(\Omega\).

Б. Запиши го множеството кое го опишува настанот \( A \): од горната страна на паричката да се појавила глава (\( Г \)) барем два пати.

В. Најди ја веројатноста да се случи настанот \( A \).

Version gpt-4o

Еден експеримент се состои од четири пати фрлање на паричка. При секое фрлање од горната страна на паричката може да се падне глава (\( Г \)) или петка (\( П \)).

A. Запиши го множеството на елементарни настани \(\Omega\).

Б. Запиши го множеството кое го опишува настанот \( A \): од горната страна на паричката да се појавила глава (\( Г \)) барем два пати.

В. Најди ја веројатноста да се случи настанот \( A \).

Version gemini-2.0-flash

Еден експеримент се состои од четири пати фрлање на паричка. При секое фрлање од горната страна на паричката може да се падне глава (Г) или петка (П). \
А. Запиши го множеството на елементарни настани \( \Omega \). \
Б. Запиши го множеството кое го опишува настанот А: од горната страна на паричката да се појавила глава (Г) барем два пати. \
В. Најди ја веројатноста да се случи настанот А.

Version gemini-1.5-flash

Еден експеримент се состои од четири пати фрлање на паричка. При секое фрлање од горната страна на паричката може да се падне глава (Г) или петка (П). \
A. Запиши го множеството на елементарни настани \(\Omega\). \
Б. Запиши го множеството кое го опишува настанот A: од горната страна на паричката да се појавила глава (Г) барем два пати. \
В. Најди ја веројатноста да се случи настанот A.

Version claude-3-5-sonnet

Еден експеримент се состои од четири пати фрлање на паричка. При секое фрлање од горната страна на паричката може да се падне глава (Г) или петка (П).

A. Запиши го множеството на елементарни настани Ω.

Б. Запиши го множеството кое го опишува настанот A: од горната страна на паричката да се појавила глава (Г) барем два пати.

В. Најди ја веројатноста да се случи настанот A.

Exercise Number: 41

Reference Version

Во една аритметичка прогресија третиот и осмиот член се однесуваат како \(3 : 8\), а збирот на четвртиот и деветтиот член е \(26\).
Определи го \(147\)-от член во таа прогресија.

Version gpt-4o

Во една аритметичка прогресија третиот и осмиот член се однесуваат како \(3 : 8\), а збирот на четвртиот и деветтиот член е \(26\).
Определи го \(147\)-от член во таа прогресија.

Version gemini-2.0-flash

Во една аритметичка прогресија третиот и осмиот член се однесуваат како 3 : 8, а збирот на четвртиот и деветтиот член е 26. \
Определи го 147-от член во таа прогресија.

Version gemini-1.5-flash

Во една аритметичка прогресија третиот и осмиот член се однесуваат како 3 : 8, а збирот на четвртиот и деветтиот член е 26. Определи го 147-от член во таа прогресија.

Version claude-3-5-sonnet

The exercise involves finding a term in an arithmetic sequence where:
- The ratio of the 3rd and 8th terms is 3:8
- The sum of the 4th and 9th terms is 26
- Need to find the 147th term